LOVENA płyn micelarny do demakijażu-zamiennik micela z Biedronki?



Nazwa:LOVENA płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu

Marka/Producent:TORF CORPORATION

 Zawartość:buteleczka 200ml

Opis Producenta:

Hypoalergiczny płyn micelarny do delikatnego demakijażu twarzy i oczu. Oczyszcza, usuwa makijaż i zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości na skórze. Składniki zawarte w płynie dokładnie wyłapują i pochłaniają zanieczyszczenia, poprawiają nawilżenie skóry oraz wzmacniają jej warstwę ochronną. Płyn micelarny jest doskonale tolerowany przez skórę twarzy i oczu.


Cena:4.99 dostępny tylko w NETTO


Co sądzę o kosmetyku?

 Płyn ten otrzymałam w ramach testów bezpośrednio od producenta jakiś czas temu.
Jedynym i wyłącznym jego dystrybutorem jest sieć sklepów Netto.



Bezbarwny płyn o delikatnym zapachu,zamknięty jest w opakowaniu na klik,bardzo szczelnym z resztą.
Do demakijażu wystarczy niewielka ilość,jedno przechylenie buteleczki.
Micel bardzo dobrze usuwa makijaż,nie rozmazując go po twarzy, jak i pozostałe zanieczyszczenia twarzy.
Nie lepi się,pozostawia skórę odświeżoną i czystą.
Nie szczypie w oczy i jest całkowicie bezpieczny dla alergików.
Zastosowany w specyfiku hialuronian sodu dodatkowo regeneruje i poprawia elastyczność skóry twarzy .

Płyn ten dzięki niewielkiemu jednorazowemu użyciu charakteryzuje się całkiem dobrą wydajnościa.Butelka starczy na ok.3 tyg.

Był to mój pierwszy micel,bo z reguły używam mleczek do demakijażu.
Zdecydowałam jednak,że od teraz micel LOVENA na stale zagości u mnie w kosmetyczce,bo przede wszystkim dobrze oczyszcza i nie lepi się jak mleczka.
Pozatym lubie kosmetyki dobre i cenę przyjemną dla portfela J

Polecam wszystkim,-Niedrogi i skuteczny, a czego chcieć wiecej od kosmetyku?

Jeśli używałyście micela z Biedronki-ten na pewno równie mocno pokochacie!


                                         



Ocena ogólna:

Cena:5

Konsystencja:5
                                                                              średnia:5/5
Wydajność:5

Działanie:5

Wygląd opakowania:5

                                      


 Płyn micelarny LOVENA otrzymałam przy współpracy z TORF CORPORATION,fakt ten nie wpłynął jednak na moją recenzję.





                                      

Wczoraj będąc w Netto przypomniałam sobie,że kończy mi się żel pod prysznic.
W moje łapy wpadł LUVIEN z PHARMA CF kremowy żel pod prysznic z perłą.
Duże,przyjemne opakowanie i atrakcyjna cena 4.99 zachęciła mnie do wypróbowania.



Znacie go? Używałyście?


                                                                                   Miłego weekendu :*

                                                                                                              Wasza G.

22 Responses to “LOVENA płyn micelarny do demakijażu-zamiennik micela z Biedronki?”

  1. Niestety nie ma u mnie netto. :(
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny z Biedronki jakoś się ze mną nie zaprzyjaźnił, bo oczy mnie po nim szczypały;(. Więc nie wiem,czy ten też by mnie nie uczulił

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję żelu a tymczasem już znalazłam swojego następcę 'biedronkowca' ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie tak dawno tolerowałam tylko i wyłącznie mleczko do demakijażu, ale jak zaczełam używać płyny micelarne, cieżko się z nimi rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak takie tanie, to dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego żelu ani płynu micelarnego... za micelami nie przepadam, ale żel chyba kupię i sprawdzę jaki jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn micelarny jest stale na mojej półce. To chyba najlepszy jakiego do tej pory używałam i do tego tani;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie ma u mnie Netto... A akurat szukam swojego micelarnego ideału...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam obu produktów, nie mam w pobliżu Netto...

    OdpowiedzUsuń
  10. netto za rogiem,na pewno kiedyś mi wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten micel:) Jak skończy się biedronkowy będę musiała poszukać Netto.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żelu nie znam. Płynu nie widziałam jeszcze, bo rzadko w netto bywam. Tego z biedronki nie mam okazji wypróbować, bo nigdy go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  13. o dobrze wiedzieć :) tylko nie wiem czy u mnie w okolicy jest jakieś netto

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety netto mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w pobliżu nie ma Netto :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie muszę jakiś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam, że jest bardzo podobny do wycofanego biedronkowego płynu :) z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie podrażniał micel z biedronki, choć ten sam producent micela Tołpy, która mi pasowała.... Musi być jednak jakaś choćby najdrobniejsza różnica, bo jeden mnie podrażniał a drugi nie...:)
    Do netto mam nie po drodze, ale jak tam będę muszę także wypróbować...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tyhc produktów - jakoś nie lubię Netto. Może dlatego, że w moim mieście w Netto jest zawsze straszny bałagan.

    OdpowiedzUsuń
  20. Netto mam kilka kroków od uczelni więc jak skończą mi się zapasy micelka z Biedry, pewnie wybiorę się po ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie niestety nie ma netto :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE