LIDEAL puder w kamieniu z ekstraktem z aloesu

Nazwa:LIDEAL aloesowy puder w kamieniu


Marka/Producent: Lideal,China


Zawartość: opakowanie standardowe ,42g


Cena: od 1,30$ (okolo 4,50zł)


Dostępne : online:AMAZON,ALIEXPRESS,EBAY

aliexpress: KLIK


Opis producenta:BRAK




Produkt zakupiłam w aliexpress jakiś czas temu.
Kosztował niecałe 5 złotych,czekałam miesiąc czasu.

Plastikowe zielone pudełeczko z motywem lisci aloesowych,skrywa w sobie jasny (01) odcień pudru w kamieniu oraz olaczona do niego gabeczkę lateksową(ja nie używam).





Puder ma odcien bardzo jasny,biało-zółtawy,na skórze nie bieli i jest calkowicie transparentny.
Pięknie pachnie,a zapach utrzymuje sie na twarzy przez chwilę po aplikacji.

Doskonale matuje moją cerę,tak że wiekoszosc dnia obywam się bez poprawek.
Ma wlasciwosci utrwalajace i lekko kryjące,wpasowal się bardzo dobrze w koloryt mojej skóry.
Nakladam go pędzlem lekko wklepując.

Poczas miesiecznego,coziennego stosowania nie zauwazylam nieporządanych zmian na skórze.
Nie uczulil mnie ani nie przesuszyl,a co najwazniejsze kontroluje wydzielanie się sebum.

Próbowalam zweryfikować jego sklad(nie ma go na opakowaniu)-niestety nie znalazlam żadnej informacji o INCI ani o samej marce,dlatego też  nie wypowiem się nt.ekstraktu z aloesu,ktory rzekomo posiada.

Nie mniej jednak ja jestem zadowolona z działania tego produktu,który ma śmieszną cenę.
Dał mi poczucie komfortu jakie nie zawsze miewałam używając pudrów z Polski czy innych znanych marek.
O tym,że nie jestem jedyną zadowoloną świadczyć moga feedbacki oraz rosnąca sprzedaż tego produktu.



Firma LIDEAL ma w swojej ofercie inne interesujące produkty,które zamierzam wypróbować w przyszlości.

OFERTA:KLIK

Ocena ogólna:

Cena:5


Konsystencja:5

                                
Wydajność:5


Działanie:5


Wygląd opakowania: 5






Co sądzicie o chińskich 
             produktach do makijażu?












A pozostając w temacie chińskiej kolorówki,przestawiam Wam świeżo złożone zamówienie:

Prawda,że kojarzy się ze znanym produktem marki THE BALM?






16 Responses to “LIDEAL puder w kamieniu z ekstraktem z aloesu”

  1. Pierwszy raz go widzę.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy sie z nim nie spotkalam, ale wydaje sie byc bardzo interesujący: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście trochę boję się zamawiać kosmetyki z Aliexpress ze względu właśnie na to, że żaden z produktów nie ma zapisanego składu.. a nie chciałabym użyć czegoś co mogłoby wyrządzić mi dużą krzywdę. Przyznam, że raz miałam taki problem po zakupieniu maseczki. Na twarzy pojawiły mi się bąble, ale na szczęście sytuacja została opanowana przez dermatologa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy puder. Fajnie że ma w sobie aloes i dobrze że nie ma po nim wyprysków... może też się zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kosmetyk, szkoda tylko, że nie ma podanego jego składu :/ Ale skoro Tobie się sprawdził, to myślę, że jest w porządku. Ja jeszcze nie zamówiłam żadnych kosmetyków z Ali, ale myślę, że to się niedługo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten produkt, chociaż nie mam zaufania do chińskich kosmetyków.
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder w kamieniu z aloesem? no takich rzeczy jeszcze nie widziałam. A kupuję często kosmetyki i suplementy z aloesu , szczególnie na https://forever-kosmetyki.pl/ bo mają tam największy wybór i wiem że to są kosmetyki najwyższej jakości. A jak coś nakładam na skórę to oczekuję właśnie i dobrego składu i działania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli szukacie kosmetyków z aloe vera zajrzyjcie na stronę https://forever-produkty.pl/. Można tam znaleźć różnego typu produkty aloesowe najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja produkty z aloesem kupuję na stronie https://www.foreveraloes.eu/. Mają tam bardzo bogatą ofertę dobrej jakości kosmetyków w atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham kosmetyki z aloesem. Do tej pory stosowałam tylko żele i kremy nawilżające z wyciągiem z aloesu ze sklepu www.forever-kosmetyki.pl. Natomiast o pudrze aloesowym jeszcze nie słyszałam. Chętnie przetestuję ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze chyba okazji korzystać i testować tego kosmetyku. Zapowiada się bardzo ciekawie i jak go znajdę to na pewno kupie. Osobiście bardzo chętnie korzystam z kosmetyków firmy https://eveline.pl/ i muszę powiedzieć, że sprawdzają się one znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś eksperymentuję z nowymi kosmetykami - życie to za krótkie, aby nosić nudne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE