Nazwa:FREEDOM PRO CONCEAL KOREKTOR W PŁYNIE LIGHT 


Marka/Producent: Freedom Makeup 


Zawartość: plastikowe opakowanie standard z aplikatorem


Cena:7,50zł,w promocji po 5zł


Dostępne :
online:Kosmetykomania,Ladymakeup,Mintishop

moj kupiłam w ofercie poniżej:
KLIK


Opis producenta:
Korektor w płynie pod oczy i do twarzy o delikatnej formule. Idealny do delikatnych okolic oczu. Jego żółty kolor perfekcyjnie neutralizuje cienie pod oczami. Lekka konsystencja doskonale wtapia się w skórę, nie pozostawiając uczucia obciążenia.







Produkt zakupiłam jeszcze przed Świętami i obecnie uzywam go do dziś.
Skusiła mnie przede wszystkim niska cena oraz pozytywne opinie innych blogerek.
Mój kolor to LIGHT,najjaśniejszy z palety (ofert obejmuje 3 odcienie).





Kolor jest jasny,nieco bielony,z wyraznymi żółtymi tonami.
Korektor nakladamy pod oczami dołaczonym apikatorem.
Konsystencja gęsta, płynno-kremowa.
Szybko zastyga,ale nie smuży,potem jest tępy w dotyku.
Kiedy zastygnie latwo go zmazać i nie daje juz się blendować.

Ogólnie nie współpracuje z pędzel ani gąbeczką,więc należy go poprostu nałożyć i tak juz pozostawić.
Kiedy próbowałam go wklepywać-znikał i rozmazywał się.
Jeśli chodzi o działanie-wypada słabo,nie kryje większych cieni,wchodzi w zmarszczki i się roluje.
Ujarzmić daje się jedynie warstwą pudru sypkiego.

Zdecydowanie był to zły wybór i ponownie po niego nie sięgnę.
Wolę dołożyć kilka złotych i kupić sprawzony korektor pod oczy z Bell.
Tym razem chęć zmiany  okazała się strzałem w kolano.


Ocena ogólna:

Cena:5


Konsystencja:3
                                                                                                                                                                                                             
Wydajność:3


Działanie:3


Wygląd opakowania: 4






Jakie Wy macie doświaczenia z tym produktem?














2 Responses to “ ”

  1. Nie kusił mnie, całe szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor idealny dla mnie bo jest jasny i żółty, choć nie mam cieni lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE