W oczekiwaniu na grudzień z Sammydress


 Dzisiaj pokrótce przedstawię Wam nowe zamówienie z Sammydress.
Skoro zbliża się sroga zima,zdecydowałam,że „zainwestuję“ w ciepłe dodatki.

Chwilowo w sklepie nie było rękawiczek,więc zdecydowałam się na dwa komplety czapka+szalik.
Moja zimowa kurtka jest czarna,co daje popis do dobrania kolorowych dodatków.
Wybrałam uniwersalne komplety,które łatwo będzie mi z nią zestawić.

Oczywiście zimą nie może też zabraknąć ciepłego obuwia,dlatego też do koszyka wpadły ocieplane kozaki.
Koturn jest dla mnie jednym z wygodniejszych obcasów,bo moje nogi szybko się męczą.
Myślę też,że będzie bardziej stabilny niż standardowy obcas.
W dodatku kożuszkowe wykończenie dodaje elegancji.Tak,to są buty które chce się mieć :)




Proszę o poklikanie w ofertę:
(pozostań na str. minimum 1 minutę)







NIE ZAPOMINAJCIE O ROZDANIU Z SAMMYDRESS.
DO WYGRANIA BON NA 100$ NA DOWOLNE RZECZY ZE SKLEPU.

szczegóły tu:KLIK

11 Responses to “W oczekiwaniu na grudzień z Sammydress”

  1. Przeprowadzaliśmy się ostatnio i nie mogę teraz znaleźć moich zimowych czapek, wiec chyba też będę musiała zainwestować w zimowe dodatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne czapki i szal, nieodzowne w zimie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zimowe dodatki :D Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dodatki, poklikałam <3
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, szczególnie spodobały mi się te kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapki śliczne :) Poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak zawsze pomagam - 5,81$, 7,44$, 5,64$, 6,59$, 19,54$ :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My fav item : http://www.sammydress.com/product2940329.html?special465
    My email : billano_kawaii@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi!Click there and comments:http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2016/11/listopadowe-zamowienie-z-sammydress.html

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE