Szminkowe Szaleństwo-zapowiedź recenzji


Dziś chciałam Wam pokazać kilka szminek,które postanowiłam sobie zamówić na sezon zimowy.
Odwiedziłam w tym celu dwie dobrze znane e-drogerie:Ezebra.pl oraz MintiShop.pl

Zamówienie z Ezebry złozyłam dosłownie kilka dni temu,bo durna zapomniałam,że przecież bedzie Dzień Darmowej Dostawy,który wypada akurat dziś.
No ale to nic i tak się ślimaczą...
Z Minti już skorzystałam z bezpłatnej wysyłki,wiec zapłaciłam jedynie za towar.



Pełną listę e-sklepów,które biorą udział w tej akcji znajdziecie tutaj:



Ezebra pomadki:
(od lewej)

-MANHATTAN PERFECT CREAMY & CARE POMADKA 51G
-MANHATTAN PERFECT CREAMY & CARE POMADKA 40G
-MANHATTAN PERFECT CREAMY & CARE POMADKA 80G
-W7 POMADKA NAWILŻAJĄCA FASHION NUDES SILK



Minti pomadki:
(od lewej)

-Freedom Makeup Pomadka do ust Space Luxe
-Makeup Revolution Unicorns Unite Pomadka THORNE
-MUA LIPSTICK Pomadka do ust Shade 14
-MUA LIPSTICK Matowa pomadka do ust Totally Nude





Kierowałam się głównie kolorami,bo nie znam tych pomadek.
Może Wy znacie?
Jak Wam podoba się mój wybór?
Będziecie czekać na recenzje?


9 Responses to “Szminkowe Szaleństwo-zapowiedź recenzji”

  1. Jakie piekne kolorki pomadek :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ile pięknych kolorów <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na DDD zamówiłam sobie soczewki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie szminkowe szaleństwo ;) Ja na razie mam w koszyku gąbeczki do makijażu Kryolan, a więcej nie wiem, co kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie kolory. Nie znam żadnej. Chyba też skorzystam z promocji i coś zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę niecierpliwie czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre kolorki bardzo mi się spodobały, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE