Dermofuture Zestaw kosmetyków Melon&Papaja


Nazwa:Dermofuture Zestaw kosmetyków Melon&Papaja


Marka/Producent:Tenex,Polska


Zawartość:zestaw zawiera:masło do ciała 200ml
                                      żel pod prysznic 300ml


Cena:ok 30zł


Dostępne:KLIK


Opis producenta:

Zestaw kosmetyków do ciała Dermo Future z serii NATURAL SPA z ekstraktem z owoców melona i papai.

W skład zestawu wchodzą:
odżywczy żel pod prysznic z nawilżającymi mikrokapsułkami (300 ml)
odżywcze masło do ciała (200 ml)

Kosmetyki nawilżają nawet bardzo przesuszona skórę, poprawiają jej kondycję i pozostawiają ją gładką i elastyczną.




Produkt otrzymałam w ramach współpracy z TZU jakiś czas temu.
Kosmetyki intensywnie testowałam przez prawie 3 tygodnie.

Zestaw otrzymałam w ozdobnym opakowaniu.
Zawiera żel pod prysznic oraz masło do ciała o zapachu melona i papai.
Bardzo egzotyczny,świezy zapach,z lekką nutą słodyczy.
Żel pachnie znacznie intensywniej i co ciekawe oba zapachy dla mnie osobiście nieco się różnią.






Żel pod prysznic ma postać galaretki,przezroczysty z zatopionymi mikrokapsułkami,które rozpuszczają się w kąpieli.
Żel nie ma funkcji peelingu,a szkoda,bo na pierwszy rzut oka taki produkt przypomina.
Przyjemnie pachnie,dość intensywnie,ale nie do przesady,zapach utrzymuje się jeszcze trochę na skórze.
Funkcję myjąca spełnia znakomicie-obficie się pieni,choć ciężko go wydostać z butelki.
Przez swoja gęstą konsystencję,szybko znika z butelki.
Wolałabym aby był mniej zbity,bardziej rzadki.
Nie wysusza skóry,nie podrażnia.





Masło do ciała z zestawu ma już mniej intensywny zapach,taki właściwie nijaki.
Znika on zaraz po aplikacji,jest mdły,ogólnie nie podoba mi się.
Sama konsystencja za to jest lekka i szybko-wchłaniająca,co jest dużym plusem.
Utrzymuje nawilżenie w normie,ale nie robi jakiegoś WOW.
Nawilża ale nie natłuszcza za to kolejny plus.



Ocena ogólna:


Cena:5

Konsystencja:4(konsystencja żelu jest zbyt gęsta)
                                                                                                                              

Wydajność:4(gęsty żel łatwo szybciej wykorzystać)


Działanie:4(krótkie nawilżenie,inny aromat masła do ciała)


Wygląd opakowania: 5



                             

Dziękuję Twoje Źródło Urody za udostępnienie produktów do testów.

Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.














7 Responses to “Dermofuture Zestaw kosmetyków Melon&Papaja”

  1. Wspaniałe masełko do ciała, ma przyjemną konsystencję i jest wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam chęć na jakieś masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobny zestaw do tego z Organique :) musi pięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczyłam na mocne uderzenie aromatyczne :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Składy skutecznie mnie odstraszają więc ja podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zestawu, ale myślałam, że lepiej się spisze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE