GlySkin Care Kolagenowe płatki pod oczy ze złotem



Nazwa: GlySkin Care Kolagenowe płatki pod oczy ze złotem


Marka/Producent:Equalan Pharma,Polska


Zawartość: 1 para płatków pod oczy


Cena:9,90zł


Dostępne:KLIK


Opis producenta:

Redukują zmarszczki, opuchliznę i cienie pod oczami. Odżywiają i zmiękczają delikatny naskórek. 
Skład wzbogacony został o kolagen, aloes, alantoinę, olejek z pestek winogron, arbutynę, witaminy A,C i E oraz kwas hialuronowy, i olejek różany. 
Sprawdzi się doskonale podczas domowych zabiegów spa. 
Przed użyciem można włożyć płatki na 5 minut do lodówki, zapewni to przyjemny efekt chłodzenia. 

Skład:AQUA, COLLAGEN, GLYCERIN, HYALURONIC ACID, ALLANTOIN, 
TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, HAMAMELIS VIRGINIANA LEAF EXTRACT,
ARBUTIN, VITIS VINIFERA SEED OIL, RETINOL, ASCORBIC ACID, PETROLATUM, GOLD, 
ROSA GALLICA FLOWER OIL, PHENOXYETHANOL.








Produkt otrzymałam w ramach współpracy.

Płatki żelowe w kolorze złotym,nasączone płynem.
W opakowaniu 2szt,wraz z próbką kremu gold caviar.
Do użytku jednorazowego.



Nakładamy na czystą skórę po oczami na 30 min stroną nasączoną.
Przyjemnie chłodzą,ale z ich nakładaniem trzeba się trochę pomęczyć.
Mi nie udało się precyzyjnie ich nałożyć za pierwszym razem,gdyż są trochę śliskie.
Dobrze za to trzymają się okolic oczu i nie podrażniają ich.



Po użyciu skóra pod oczami wygląda na wypoczętą,jest rozświetlona,bardziej gładka i dobrze nawilżona.
Zmniejszyły obrzęk pod oczami,zredukowały widoczność cieni pod oczami.

Nie jest to produkt na piątkę,bo po jednorazowej aplikacji niewiele zmienia,z pewnością ukryje na szybko oznaki zmęczenia.


Ocena ogólna:

Cena:5


Konsystencja:4(dużo płynu,trochę śliskie)
                                                                                                                              
Wydajność:4 (jednorazowe)


Działanie:3(jednorazowa aplikacja niewiele zmienia)


Wygląd opakowania: 5

                           

Dziękuję firmie Diagnosis za udostępnienie produktu do testów.

Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.














11 Responses to “GlySkin Care Kolagenowe płatki pod oczy ze złotem”

  1. Ja nie mam problemu z cieniami pod oczami, także jeszcze takich płatków nie używałam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je uwielbiam :D bo przy moich cieniach pod oczami, po jednej aplikacji (trzymałam ich około godzinę) widziałam różnicę :D szkoda tylko, że efekt był krótkotrwały :c

    OdpowiedzUsuń
  3. cena zachęcająca do zakupu - ja używałam płatków kolagenowych z PUREDERM i były ok - nie za śliskie bo bawełniane, nasączone. Dobrze nawilżały ale mam wrażenie, że efekt był nieco gorszy niż po Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię płatki pod oczy purederm :P mam je zawsze w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od takich płatków nie wymagam cudów, ale lubię je użyć w ramach wieczornego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z płatków korzystam tak jak z maseczek 2-3 razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, muszę je przetestować, staram się trzymać takie płatki maksymalnie długo

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jednorazowe zastosowanie to zdecydowanie za mało :( Ja uwielbiam wszelkie płatki i maski w płachcie i najchętniej stosowałabym je codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Za to u mnie prawie każde takie płatki robią istne wow :)!

      Usuń
  10. nigdy nie miałam, może sie skuszę kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE