MAKEUP REVOLUTION FOCUS&FIX zestaw do brwi z woskiem




Nazwa:MAKEUP REVOLUTION FOCUS&FIX zestaw do brwi z woskiem


Marka/Producent:Makeup Revolution,Anglia


Zawartość: 3 cienie do brwi
                1 wosk urtwalający
                mini pęseta
                pędzel do brwi

Cena: 12,48zl /5,8g

Dostępny: online: KLIK


Opis producenta:

Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit to zestaw 3 matowych cieni do brwi oraz wosku utrwalającego. 
Delikatna struktura pozwala na precyzyjne rozprowadzenie produktu na brwiach. 
Dołączony skośny pędzelek sprawi, że wykonasz perfekcyjny makijaż w kilka minut. 
Paleta dostępna w 2 odcieniach: Light Medium oraz Dark Medium.









Produkt otrzymałam w ramach współpracy.
Mój zestaw nosi nazwę MEDIUM DARK i przeznaczony jest dla brunetek i szatynek.



W plastikowej paletce mieszczą się 3 matowe cienie do brwi,zróżnicowane kolorem od najjaśniejszego do najciemniejszego oraz biały wosk utrwalający.
Dodatkowo wyposażona jest w praktyczną mini pęsetę oraz ułatwiający pracę skośny pędzelek do brwi.
Bardzo łatwo się tym wszystkim operuje i nawet ja jako brwiowy laik nie miałam problemu by poprawnie zaaplikować.

Jak więc "robię brwi" tym zestawem?
Wyczesuję brwi by leżały równo.
Najpierw przykładam sobie szablon do brwi i najciemniejszym cieniem rysuje linię pod brwiami oraz zaznaczam łuk.
Cieniem nieco jaśniejszym wypełniam brwi a najjaśniejszym wypełniam ich początek.
Utrwalam nakładając odrobinę wosku i nadmiar wyczesuję szczoteczką.Gotowe!

                                             (tylko brwi)                                                       



 (gotowy makijaż)


Oczywiście do perfekcji trzeba dojść,ale ten zestaw znacznie ułatwia ujarzmienie brwi i poprawia ich wygląd.
Są ładnie wypełnione i trzymają się jak trzeba,nawet cały dzień.
Polecam ten tani i sprawdzony sposób na brwi!


Ocena ogólna:


Cena:5


Konsystencja:5
        

Wydajność:5


Działanie:5


Wygląd opakowania: 5





Dziękuję firmie PERFUMESCO za udostępnienie produktów do testów.

Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.


9 Responses to “MAKEUP REVOLUTION FOCUS&FIX zestaw do brwi z woskiem”

  1. Jedna z moich ulubionych paletek do brwi. Chociaż mam kilka droższych, to i tak bardzo często wracam właśnie do tej. Również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się Twoje brwi, chyba zamówię sobie tą paletę.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem żadnym ekspertem i mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, ale myślę, że masz za bardzo wyskubane brwi przy nasadzie nosa przez co są mocno oddalone od siebie.
    ja wolę hennę do brwi, bez obrysowania i konturowania kształtu. dawno, dawno temu zraziłam się do makijażu brwi, kiedy zobaczyłam dziewczynę, która je sobie wygoliła, a potem narysowała cienkie kreski i kredka jej się rozmazała aż do policzka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletke, bardzo dobry produkt za nie duże pieniążki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzęże ta paletke jest prawie ideantyczna jak ta z Pierre Rene do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra ma tę paletkę, ale nie jest z niej zadowolona. Sama kilka razy jej użyłam, ale nie wywarła na mnie pozytywnego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt idealny :)i paletka warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt, szablony bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE