MYDŁO Z OLEJEM KONOPNYM BioKonopia


Nazwa:Mydło z olejem konopnym


Marka/Producent:HANF & NATUR


Zawartość:kostka 100g


Cena: 15 zł


Dostępne :KLIK


Opis producenta:

Mydło wyprodukowane według starej tradycyjnej receptury. 
Podstawą mydła jest 100% olej konopny, który z powodu swojej unikalnej kompozycji nazywany jest królem wszystkich produktów do pielęgnacji skóry.

Skład: sodium palmate, sodieum cocoate, olej konopny, gliceryna, chlorek sodu.









Produkt otrzymałam w ramach współpracy.

Mydło w tradycyjnej kostce,barwy białej,praktycznie bezzapachowe,opakowane w folię ochronną.
Oznaczone etykietami ze składem.



Dobrze się pieni,wytwarza kremowa piane.
Oczyszcza delikatnie,matuje,reguluje wydzielanie sebum.
Nie wysusza,nie podrażnia.
Można nim myć całe ciało i twarz.
Jest to prosty,naturalny produkt do codziennego oczyszczania i pielęgnacji.
Polecane alergikom i wrażliwcom.


Ocena ogólna:


Cena:4(średnia)



Konsystencja:5

                                                                                                                           

Wydajność:5



Działanie:5



Wygląd opakowania: 5


                             

Dziękuję firmie  BioKonopia za udostępnienie mydła do testów.
Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.




















Zapraszam po nowość: oleje kannabinoidowe

5 Responses to “MYDŁO Z OLEJEM KONOPNYM BioKonopia”

  1. Olej konopny jest ostatnio dość popularny. Kuszą mnie takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym mydle.
    Ja sama teraz używam mydła z biedronki tego naturalnego za około 3 zł, jest dobre i nie uczula, ponieważ mydła zapachowe niestety mnie uczulają.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że by mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie by się sprawdziło u mojego Maćka, ma bardzo wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mydełko, polubiłam kosmetyki z olejem konopnym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE