BJOBJ organiczna pasta do zębów z cytryną,szałwią i białą glinką



Nazwa:BJOBJ organiczna pasta do zębów z cytryną,szałwią i białą glinką


Marka/Producent:Bjobj,Włochy


Zawartość:  75 ml tubka


Cena:21,62zł

Dostępne :KLIK

Opis producenta:

Składniki zawarte w paście pomagają zapobiegać tworzeniu się próchnicy i kamienia nazębnego. 
Pasta ma również właściwości wybielające, oczyszczające, ochronne, łagodzi podrażnienia dziąseł.


Produkty Bjobj do pielęgnacji zębów zawierają aktywne składniki pochodzenia roślinnego, 
cenne wyciągi z roślin i olejki eteryczne pochodzące z upraw rolnictwa ekologicznego, 
gdzie nie stosuje się chemicznych nawozów oraz substancji pochodzenia zwierzęcego.

skład:sorbitol, aqua (water), silica, kaolin, xanthan gum, xylitol, sodium cocoyl glutamate, *salvia officinalis extract, glycerin, 
*citrus medica limonum oil, limonene, citral, geraniol, linalool, coumarin, potassium sorbate, sodium dehydroacetate.



Produkt otrzymałam w ramach współpracy.

Jest to produkt organiczny,przeznaczony do codziennego stosowania.
Przyjemna,prosta grafika opakowania.
Pasta jest gęsta,koloru miodowego,pachnie lekko cytrusowo.
Nie sprawia problemów w aplikacji,lekko się pieni.



Na pierwszy plan wybija się cytrynowy smak i zapach.
Odświeża oddech,usuwa przebarwienia,lekko wybiela.
Jest bezpieczna dla dziąseł,polecam zwłaszcza dziąsłom krwawiącym czy wrażliwym,gdyż łagodzi te stany.
Pastę cechuje duża wydajność,więc uważam że stosunek do ceny jest odpowiedni.


Ocena ogólna:



Cena:4(średnia)



Konsystencja:5

                                                                                                                              

Wydajność:5



Działanie:5



Wygląd opakowania: 5







                         

Dziękuję firmie Bio-Beauty za udostępnienie pasty do testów.
Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.


Na hasło:BLOG kupisz ten produkt 10% taniej


6 Responses to “BJOBJ organiczna pasta do zębów z cytryną,szałwią i białą glinką”

  1. Zaciekawiła mnie ta pasta, mam wrażliwe dziąsła i szukam takich właśnie produktów

    OdpowiedzUsuń
  2. też ją mam i polubiłam tą pastę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej pasty, ale chętnie bym sprawdziła jej działanie :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już swoją ulubioną pastę do zębów. Jest czarna, ale wybiela zęby idealnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE