Biżuteria z Born Pretty cz.2



Dziś chcę Wam pokazać kolejną przesyłkę od BORN PRETTY,na którą z niecierpliwością czekałam.
Tym razem zamówiłam sporo pierścionków,które od jakiegoś czasu są moją małą obsesją :)
Do tego dołączyła bransoletka z pereł,bo kocham perły!


Jako pierwszy zamówiłam set 3 pierścionków w kolorze złotym.

(oferta tutaj:KLIK)


Każdy z nich jest wykonany z  lekkiego metalu pomalowanego na złoty połysk.
Niestety w ofercie nie jest napisane jaki mają rozmiar,ale ja noszę 7.
Pierścionki mieszczą mi się na palec środkowy,wskazujący i serdeczny.


Pierścionek 1:Z największym czarnym,kwadratowym oczkiem,obsadzony w rozecie białymi,delikatnymi cyrkoniami.Szlif typu szmaragdowy.
Elegancki,ładnie wykonany,rzuca się w oczy.


Pierścionek 2:Drobne czarne,okrągłe oczko z cyrkonii,wykonane szlifem brylantowym.
Umieszczone centralnie w środku,okalane obrączką typu warkocz.
Pierścionek,delikatny,wyjątkowy,nietuzinkowy.

Pierścionek 3:Z małym,okrągłym diamentem na trójkątnej tarczy ze złotymi dodatkami.
Całość przypomina mi nieco "Oko Boga".
Również drobny i delikatny,dość nietypowy.


Jako następny przedstawię Wam pierścionek z pomarańczowym oczkiem.

(w ofercie tutaj:KLIK)

Niezwykle elegancki,reprezentacyjny i "bogaty".
W kolorze różowego złota,oczko pokaźnych rozmiarów umieszczone w centrum.Otoczone niewielkimi diamencikami.
Szlif typu princessa na złotej,gładkiej obrączce.
Do wyboru w wielu rozmiarach.

Ostatni z nich jest określany jako pierścień dmuchawiec.
Mnie osobiście bardziej przypomina kwiat w rozkwicie.

(w ofercie tutaj:KLIK)

Wykonany całkowicie z posrebrzanego metalu,z regulowaną obrączką.
Dość duży,fikuśny,z bardzo dobrą prezencją :)
Nie sposób go przeoczyć.
W ofercie w kolorze srebra lub złota.


Bransoletka jest wykonana na elastycznej gumie,z plastikowych korali przypominających perły.
Ozdobiona charmsem z cyrkoniami,srebrnymi elementami i kulą z mniejszych pereł.
Urocza,uniwersalna,na każdą okazję.
(Kupisz ją tu:KLIK)




Jak widzicie na powyższych zdjęciach przedmioty są starannie wykonane i wyglądają bardzo ładnie.


Używając mojego kodu NJNT10 otrzymujecie 10% zniżki na zakupy w BORN PRETTY!
Zapraszam do przejrzenia oferty:

 WYSYŁKA JEST ZAWSZE DARMOWA!

10 Responses to “Biżuteria z Born Pretty cz.2”

  1. Ogólnie nie lubię biżuterii i jej nie noszę, jednak pierścionki uwielbiam :) Te Twoje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bransoletka, bo lubię perły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się bardzo boję pierścionków, bo wiele razy się zdarzyło, że ubrałam i nie mogłam ściągnąć (choć mam raczej chude palce). Z tych, które zaprezentowałaś, najbardziej podobają mi się te delikatniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne błyskotki :), zwłaszcza bransoletka przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczną bransoletkę, ale zamówiłam ją z Rosewholesale.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne :) choć ja przyznam,że nosze tylko obrączkę i pierścionek zaręczynowy, za to mam hopla na punkcie kolczyków :P a i ostatnio na bransoletki...choć tych mam malutko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne piersionki :) mnie natomiast najbardziej urzekł pierścionek nr 2, delikatny z małym czarnym oczkiem :) zapraszam do mnie http://wszystkonatacyy.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię sklep BPS, piękna biżu :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry .ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE