WISHLISTA CNDirect po raz drugi




Dziś pokazuję Wam moją wishlistę z Cndirect.
Zbieram na drugie już zamówienie z tego sklepu.
Udało mi się stworzyć 3 sensowne stylizacje.

PROSZĘ O KLIKI-POMOŻE MI TO UTRZYMAĆ WSPÓŁPRACĘ :)

ZAPRASZAM DO SKLEPU:















12 Responses to “WISHLISTA CNDirect po raz drugi”

  1. Fajne stylizacje :) Poklikałam oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje, najbardziej podobają mi się torebki ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam w 3 ostatnie linki, powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane ;)
    Zapraszam do siebie - http://k24-7.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe stylizacje :) już klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam torebkę nr 1 ale w wersji niebieskiej, fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda stylizacja ma swój urok :)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna czarna torba i cena atrakcyjna, gdyż ciut ponad 11 $ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE