MARIZA aksamitny fluid matująco-kryjący porcelanowy


Nazwa:MARIZA aksamitny fluid matująco-kryjący porcelanowy


Marka/Producent: Mariaza,Polska


Zawartość: airless 30ml


Cena: 13,90zł



Dostępne :u zaufanej konsultantki:KLIK



Opis producenta:

Aksamitny fluid matująco - kryjący Marizy bardzo dobrze maskuje niedoskonałości cery, nadaje skórze ładny, zdrowszy wygląd, cera staje się gładsza. Fluid nie ma tłustej konsystencji, łatwo się rozprowadza i stapia ze skórą. Zawiera aloes, d - pantenol oraz filtry UV.
Dostępny jest w 6 odcieniach, od bardzo jasnego, idealnego dla cery bardzo jasnej, po ciemny - bardzo dobry do ciemnej lub opalonej karnacji. 


Produkt otrzymałam w ramach współpracy.

Podkład zamknięty jest w plastikowym,przezroczystym opakowaniu typu airless wyposażonym w pompkę.
Ma zbitą,gęstą formulę,delikatnie pachnie.


Mój kolor to najjaśniejszy z palety-porcelanowy.
Rzeczywiście jest bardzo jasny z biało-różowymi tonami.
Na twarzy wygląda naturalnie, wyrównuje koloryt cery,nie odznacza się i nie powoduje efektu maski.
Trzeba go nałożyć jednak odpowiednio dużo by zakryć większość przebarwień czy trądzik.



Funkcję matującą określam bardzo dobrze,przez większość dnia moja cera tłusta była spokojna,wydzielała mniej sebum.
Funkcję kryjącą oceniam już trochę gorzej-przy rozległych przebarwieniach i trądziku niemożliwe było całkowite zakrycie niedoskonałości,ciągle przebijały i musiałam ratować się korektorem.
Najczęściej więc mieszałam ten podkład z innym uzyskując satysfakcjonującą kombinację.
Kolor również okazał się odrobinę za jasny,być może dlatego że w sezonie letnim trochę się opaliłam.

Podsumowując podkład będzie dobrym kompanem dla cery bladej,naczynkowej z małymi przebarwieniami,oraz suchej,gdyż dobrze nawilża i nie podkreśla skórek.
Przy cerze trądzikowej i tłustej trzeba wspomagać się innymi bardziej kryjącymi produktami np.pudrem bambusowym Marizy.

Rejestrując się w Mariza otrzymasz rabat -30%na zakup tego podkładu jak i wielu innych produktów!



Ocena ogólna:

Cena:5


Konsystencja:5

                                                                                                                   
Wydajność:4(trzeba nałożyć dużo produktu)


Działanie:3(za jasny kolor,nie ukrywa niedoskonałości i rozległych przebarwień)


Wygląd opakowania: 5


Dziękuję p.Monice za udostępnienie fluidu do testów.
Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.



14 Responses to “MARIZA aksamitny fluid matująco-kryjący porcelanowy”

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ciekawa jestem ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i byłam zadowolona, jednak już teraz nie mam dostępu do tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala jeśli znowu chcesz mieć w zasiegu reki kosmetyki Marizy to zapraszam serdecznie :) W poscie Klaudii jest link do mnie ;)

      Usuń
  4. Moja przyjaciółka miała ten kosmetyk. Była z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go używam i jestem nim zachwycona :) mam nieco ciemniejszy tzn. bezowy :)

      Usuń
  5. Wygląda naprawdę jasno, co się chwali, ciężko o dobre jasne podkłady

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś próbkę tego podkładu, ale nie zdecydowałam się na zakup pełnowymiarowego produktu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie miałam ale ładnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie te jasny kolor byłby zaletą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dziewczyn chwali markę Mariza,więc chyba na coś w końcu się skusze jak będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE