MĘSKIE GADŻETY czyli pomysł na prezent dla Niego














Po sukcesie postu Kobiece Gadżety zdecydowałam się na kontynuację tego tematu.
Tym razem wynalazłam ciekawe gadżety męskie.
Są tak samo interesujące i ładne co te dla pań,choć zdecydowanie niesłodkie.

Facetom zawsze trudno dogodzić,śmiem nawet twierdzić,że są bardziej wymagający i mają wyrafinowany gust jeśli chodzi o prezenty.
Dzisiaj pokażę Wam moje propozycje na podarek DLA NIEGO.

1.KUBEK TWARDZIELA



Zwykły kubek z niezwykłą rączką od razu wpadł mi w oko.
Podkradałabym :)

dostępny tutaj:KLIK


2.KOSTKI LODU MARIHUANA



Sama nie przepadam za ziołem,ale kostka w takim wydaniu do drinka będzie ciekawie się prezentować.prosty gadżet imprezowy.


dostępne tutaj:KLIK


3.WIESZAK KARABIN



W męskim gniazdku nawet wieszak musi prezentować się po królewsku.
Nietuzinkowy i praktyczny.

 dostępny tutaj:KLIK


4.KUFEL CZASZKA



Prawdziwy facet uwielbia zimne piwo z kufla.

dostępny tutaj:KLIK


5.DŁUGOPIS PENDRIVE


Praktyczny schowek na dane

dostępny tutaj:KLIK


6.GADAJĄCO-LICZĄCY OTWIERACZ



Uzmysłowi Ci czy masz już problem z alkoholem?

dostępny tutaj:KLIK


7.AWARYJNA ŁADOWARKA



Padł ci smartfon albo tablet?
Nie panikuj z tym gadżetem jeszcze trochę pociągnie!
Gadżet zasilany bateriami AA.

dostępny tutaj:KLIK


8.KSIĄŻKA SEJF


Na drobne lecz wartościowe przedmioty.

dostępna tutaj:KLIK


9.ALKOMAT


Tak,taki prawdziwy,najlepiej w zestawie z liczącym otwieraczem.

dostępny tutaj:KLIK



10.SMART WATCH


Wszystko co Ci potrzebne w jednym miejscu.
To nie tylko zabawka,to wielofunkcyjne urządzenie ułatwia życie.

dostępny tutaj:KLIK



A Ty którą z tych propozycji kupiłabyś swojemu mężczyźnie?




14 Responses to “MĘSKIE GADŻETY czyli pomysł na prezent dla Niego”

  1. Zdecydowanie Smart Watch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, zwłaszcza otwieracz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę ten sejf - jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie ciekawe, ja bym kupiła kostki lodu (bardziej dla siebie hehe) oraz Smart Watch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liczący otwieracz i smartwatch to moje typy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe propozycje ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerażające jest to, że wiele z tych pomysłów kupiłabym..dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Mega są te gadżety :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie numero uno to to:
    http://kramikmariana.pl/lampka-astronauta.html

    :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE