MURIER PARIS Toner acti + tonik nawilżający


Nazwa:MURIER PARIS Toner acti +  tonik nawilżający

Marka/Producent: Murier Laboratories,Francja

Zawartość: 250 ml opakowanie spray

Cena: 49zł

Dostępne : online  : KLIK

Opis producenta:

Łagodny tonik nawilżający, utrzymując naturalny poziom pH w naskórku. Przygotowuje skórę na lepsze wchłanianie składników czynnych.









Produkt otrzymałam w ramach współpracy.

Tonik pochodzi z serii PROFESSIONAL,przeznaczonej do użytku domowego jak i gabinetowego.
Opakowanie podobne jak przy cleanser’ze,z tą różnicą iż wyposażone jest w atomizer.
W środku znajduje się sprężona,lekka,bezbarwna mgiełka.
Mgiełkę rozpylamy na wacik kosmetyczny i przecieramy twarz.




Produkt ten służy do oczyszczania twarzy z namiaru sebum oraz innych zanieczyszczeń.
Świetnie sprawdza się w demakijażu,nie podrażniając nawet wrażliwej skóry oczu.
Pozostawia natychmiastowe uczucie odświeżenia,twarz nie klei się,jest lekko nawilżona.
Równoważy pH skóry utrzymując ją w dobrej kondycji,przygotowuje na wchłonięcie innych preparatów.

Produkt spodobał mi się niemal od pierwszego użycia:forma toniku w sprayu jest bardzo wydajna,a przy tym wygodna,produkt jest bezzapachowy,więc przypadnie  do gustu także alergikom.
Szczerze polecam!


Uwaga!
Kupując produkty w sklepie MURIER wysyłka jest  zawsze darmowa!
Płacisz jedynie za produkty a także otrzymujesz gratis kupując trzy produkty z dowolnej serii.
Możesz także wybrać ozdobne pakowanie!




Ocena ogólna:

Cena:4(średnia)

Konsystencja:5
                                                                                                                           
Wydajność:5

Działanie:5

Wygląd opakowania: 5






                               

Dziękuję firmie MURIER za udostępnienie toniku do testów.
Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.












12 Responses to “MURIER PARIS Toner acti + tonik nawilżający”

  1. Trochę jednak drogi dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria Collagen Hydration póki co sprawuje się u mnie wyśmienicie, więc z przyjemnością wypróbowałabym również ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale prezentuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę w końcu coś wypróbować z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne są kosmetyki tej firmy
    inne serie też kuszą

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę, ale podoba mi się on :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś pisałam recenzję o kremach do walki z niedoskonałościami cery a o tym tonerze od dawna myślę więc fajnie było przeczytać recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bym nie wydała 50zł na tonik :D dla mnie to za dużo - wolę dołożyć drugie tyle i jednak zainwestować w dobry krem - to on w końcu odgrywa główną rolę :)
    aczkolwiek to nie zmienia faktu, że toniki to ważne kosmetyki i bez nich kremy też nie będą działały tak, jak powinny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podbija ostatnio blogosferę ta firma. Nie próbowałam jeszcze tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE