Kobiece gadżety nie tylko kosmetyczne





Przeglądając sieć natrafiłam na kilka ciekawych gadżetów.
Są to nie tylko gadżety urodowe ale uważam,że każda kobieta chętnie by się na nie skusiła.
Jedne sensowne,drugie poprostu cieszą oko.







1.BALSAM DO UST SOWA

tradycyjny balsam w kilku smakach w uroczym opakowaniu.

dostępny tutaj:KLIK





2.KREM DO RĄK SOWA

nawilżający krem do rąk zamknięty w "puchaczu".

dostępny tutaj:KLIK




3.MARKERY-LAKIERY DO PAZNOKCI

Na pierwszy rzut oka można się pomylić;)
Świetny gadżet do szkoły czy biura.

dostępne tutaj:KLIK





4.SZMINKA-PIERSIÓWKA

Dyskretna i kobieca.
dostępna tutaj:KLIK




5.LAPTOP-LUSTERECZKO

Bez problemu zmieści się do każdej torebki.

dostępny tutaj:KLIK




6.SZPILKI-GŁOŚNIKI

Nie oszukujmy się dźwięku HD z tego nie będzie,ale to jedyne szpilki,których nie zniszczysz.

dostępne tutaj:KLIK



7.USTA-PODKŁADKA
czerwone,namiętne,gorące i praktyczne.
Obiad podany na takiej podkładce na pewno będzie smakował.


dostępne tutaj:KLIK




8.MOTYL DO MANICURE

Standardowe pokrowce z przybornikiem są nudne,a nawet brzydkie.
Takisprawia,iż mamy chęć zadbac o nasze paznkocie każdego dnia

dostępny tutaj:KLIK




9.CZEKOLADOWY NOTES

Niezbędnik każdej kobiety niezalenie czy jesteś na diecie czy nie.
Może być twoim sekretnikiem,przepiśnikiem lub poprostu plannerem.

dostepny tutaj:KLIK




10.LODZIK-GĄBKA
Umilacz kąpieli dla Ciebie lub Twojego dziecka.

dostępna tutaj:KLIK




11.KWIATEK-MASAŻER

Przenośny mini masażer,który możesz zabrać wszędzie i używać kiedy dopadnie cię zmęczenie.

dostępny tutaj:KLIK



12.SZMINKA-PENDRIVE
Twoje dane będą zawsze bezpieczne.

dostępna tutaj:KLIK


A wy co myślicie o takich wynalazkach?



25 Responses to “Kobiece gadżety nie tylko kosmetyczne”

  1. świetne, najbardziej wpadł mi w oko notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest fantastyczne, ale ten krem i balsam do ust są boskie<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię popatrzeć na takie gadżety, choć sama takich mam niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowy są absolutnie przecudne, chętnie zobaczyłabym takie w mojej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio dodałam podobnego posta o gadżetach, które ja używam :) Twoja lista też jest bardzo ciekawa :) Zwłaszcza to lustereczko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piersiówka i pendrive wygrały wszystko ;P Ja kiedyś dostałam długopis-szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre są naprawdę fajne. Chyba się zaopatrzę w sówki... :D
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne dodatki! Jestem wprost zakochana. Sprawdzałam cenę sów i jestem zaskoczona -15 zł! Z pewnością zamówię! :)

    ✵ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre świetne !! ekstra sowa-krem, szminka-pendrive, czekolada-notes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, ale sowy są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też najbardziej urzekły sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne gadżety, urzekły mnie markery-lakiery i krem do rąk sowa. No cudo :) Pozdrawiam

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne ! nie musza być nawet praktyczne, choć w tym wypadku na pewno zdadzą egzamin :) notesik i lusterko mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o tak urocze gadżety - ja zawsze jestem na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten balsam do ust sowa mnie urzekł :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery markery są świetne :) Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam i piersiówka są świetne. Podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio odkryłam, że świetnym gadżetem będzie również jakiś fajny i interesujący głośnik. Tak się też składa, że akurat dodatkowo zerknęłam sobie na stronę https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Platinet.bhtml gdzie znalazłam ogromny wybór najlepszych i designerskich głośników.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE