10 hiper-wiosennych stylizacji


                                               

Zastanawiasz się co jest modne tej Wiosny?
Jak wystylizować się modnie i wygodnie?
Dzisiaj podsyłam moje autorskie propozycje na wiosenny total look:
makijaż i stylizację.

Jest elegancko,jest też na sportowo,a przede wszystkim ultrakobieco!
Myślę,że każda z Was znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Chętnie poznam tez Wasze gusta ;)

1.



2.




3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.




                                 

13 Responses to “10 hiper-wiosennych stylizacji”

  1. 8 jest świetną stylizacją. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdą z chęcią bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje:) pastele świetnie wyglądają, zwłaszcza wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne stylizacje, podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje <3

    never-dont-stop-dreams.blogspot.com

    sisters-of-the-case.blogspot.com

    weronika-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta żółta i ta pudrowo-różowa... :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  7. 4,5,6,8. genialne, po za tym, z każdego zestawu chętnie bym coś włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi sie spodobaly stylizacje nr 2,4 i 6. Świetny post !
    Zapraszam do mnie : http://nika855.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE