EWE SKIN PROBIOTIC dezodorant w sprayu dla kobiet


Nazwa:EWE SKIN PROBIOTIC dezodorant w sprayu dla kobiet

Marka/Producent: Chrisal,Belgia

Zawartość:  spray 150ml

Cena: 47zł

Dostępne : online  na stronie producenta: KLIK
Oraz stacjonarnie w punktach dystrybucji: KLIK

Opis producenta:

Formuła preparatu to najnowsze osiągnięcie biotechnologii w higienie. Oparta jest o kompozycję żywych kultur probiotycznych bakterii odpowiednich do stosowania zewnętrznego.
Eliminuje przyczyny powstawania nieprzyjemnych zapachów.
 Pozwala utrzymać naturalny zapach ciała aż do 48 godzin a przy wzmożonym wysiłku do 24 godzin.
 Bezpieczny nawet dla bardzo delikatnej a nawet podrażnionej skóry.
 Tworzy naturalną barierę przed patogenami i alergenami, redukując ryzyko infekcji.










Produkt otrzymałam w ramach współpracy.

Dezodorant zamknięty jest w standardowym opakowaniu,z dwoma etykietami.
Opakowanie solidnie wykonane,estetyczne,przyjemny dla oka design.



Dezodorant rozpylamy na suchą,czysta skórę,najlepiej dwa razy dziennie-rano i wieczorem.
Spray jest sprężony i pozostawia na ciele niewidzialną powłokę ochronną.

Probiotyki zawarte w sprayu mają za zadanie eliminować przykry zapach potu oraz utrzymywać właściwą florę bakteryjną skóry,

W codziennym stosowaniu spisał się znakomicie.
Skóra nie pociła się,utrzymywał ją świeżą na długo,nie podrażniał.
Nie brudzi ubrań,nie podrażnia nawet po depilacji.
Delikatny zapach nie podrażnia nosa.

Jest to jeden z niewielu dezodorantów w tej formie,który sprawdził się przy moim nadmiernym poceniu.
Godny polecenia produkt,jednak nie należy do najtańszych.


Ocena ogólna:

Cena:3(drogi)

Konsystencja:5
                                                                                                                              
Wydajność:4(średnia)

Działanie: 5

Wygląd opakowania: 5






                               

Dziękuję firmie Chrisal za możliwość poznania dezodorantu EWE.
Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.















12 Responses to “EWE SKIN PROBIOTIC dezodorant w sprayu dla kobiet”

  1. Trochę się zakręciłam, bo w opisie producenta jest napisane,że działa przez 48h, natomiast w Twojej opinii czytam,że najlepiej używać go 2x dziennie, no więc w końcu jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, no własnie spraye rzadko się dobrze spisują, a tu takie miłe zaskoczenie
    które niestety kosztuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy ale faktycznie ta cena najgorsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie mialam nigdy nie słyszałam ale za tą cenę pewnie też i bym się nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, ale jednak za taką cenę się nie zdecyduję, chyba, że ktoś by mi kupił w prezencie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o firmie, ale produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie znam produktów, ale z miłą chęcią bym je poznała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, używam i nie zamienię na żaden inny! Cena faktycznie nie należy do najniższych, jednak warto. Dodam, że mam wrażliwą skórę i nie pociłam się mało. Produkt po pierwsze nie podrażnia, a po drugie bardzo skutecznie hamuje pocenie. Polecam!
    Mam z tej firmy również "Shower Gel" i jestem bardzo zadowolona.
    Nie wiem jak z innymi produktami, macie jakieś opinie? Chętnie wypróbuję inne kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam ten dezodorant w prezencie, nie znając wcześniej firmy. Szczerze mówiąc cenę produktu sprawdziłam dopiero po kilkunastu dniach używania, bo zaskoczył mnie efekt - po pierwsze zero podrażnień (przy mojej wrażliwej skórze większość kosmetyków jest nieodpowiednia),po drugie ochrona przed potem i nieprzyjemnym zapachem (stosowałam dwa razy dziennie, ale robię tak z każdym dezodorantem). Cena może nie jest niska, ale moim zdaniem przy formule probiotycznej to normalne + dezodorant jest bardzo wydajny.
    Polecam wszystkim zwolenniczkom nieagresywnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. 47zł za dezodorant? To nie na moją kieszeń, wolę perfumy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE