Makijaż inspirowany Blogerką :)


Ostatnimi czasy dużo się inspiruję,dziś moją inspiracją był makijaż innej blogerki kosmetycznej.
Starałam się go jak najwierniej odtworzyć.

W tym celu użyłam:



-eyelinera A.D.S w kolorze czarnym
-tuszu Ardell Magic Lash
-pomadki Vollare Golden Line 425
-podkładu Ingrid Mineral Silk&Lift w kolorze porcelanowym
-pudru matującego Ingrid Idealist
-brwi podkreślone Eveline Art Scenic korektor w kolorze black

(kliknij aby powiększyć zdjęcia)

















Jak wypadła moja inspiracja?
Szykuję więcej postów tego typu,ale nie będę inspirować się tylko gotowym makijażem,zamierzam też zaczerpnąć trochę z natury.
Być może pojawi się post z inspiracją z wybiegu czy konkretnej gwiazdy.

Co Wy na to?


15 Responses to “Makijaż inspirowany Blogerką :)”

  1. Ja bym jakiegoś matowego cienia dodała zamiast jednego z tych błyszczących : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, kolorystyka fajnie do siebie pasuje, ale róż mógłby być matowy, bo tak to trochę jak choinka wyszło:) ale podoba mi się kształt kreski;)

      Usuń
  2. super ;-) czekam na kolejne propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci to wyszło,ja zawsze celuję w neutralne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanką niebieskiego, ale szminka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie podkreśliłaś swój kolor oczy tym makijażem

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten niebieski akcent na dolnej powiece;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak akurat nie jestem fanką niebieskiego, ale Ty bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE