FITOMED żel do higieny intymnej mydlnica lekarska


Nazwa:FITOMED żel do higieny intymnej mydlnica lekarska

Marka/Producent: Fitomed

Zawartość:  200ml butelka

Cena: 9,00zł

Dostępne tutaj: KLIK


 Opis producenta:
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwi, echinacei, korzenia prawoślazu, babki lancetowatej.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w profilaktyce i fitoterapii stanów zapalnych, żel działa oczyszczająco, dezynfekująco i osłaniająco. Delikatnie myje skórę i nie powoduje podrażnień, które często występują przy stosowaniu mydła.
Polecany przez lekarzy: w profilaktyce i zapobieganiu stanów zapalnych i ich nawrotom oraz do skóry wrażliwej.
INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Officinalis Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Echinacea Purpurea Officinalis Extract, Plantago Lanceloata Officinalis Extract, Sodium Laureth Sulfate, Coco Glucoside, Cocamido-propyl Betaine, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloro-isothiazolinone


Co sądzę o kosmetyku?















Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Fitomed. Zamknięty jest w plastikowej,przezroczystej butelce z zamknięciem na klik.Oznaczony dwoma etykietami informacyjnymi.



Ma lekko galaretowatą,nieco rzadką bursztynową konsystencję,pachnie lekko ziołowo.
Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji miejsc intymnych.

Dobrze się pieni,delikatnie myje i odświeża,nie zaburzając flory.
Nie podrażnia,nie wysusza,nie szczypie,nie uczula.Ma neutralne ph,łagodzi stany zapalne.
Produkt idealnie sprawdzi się  przy codziennej pielęgnacji,szczególnie zadowolone będą z niego Panie,które są wrażliwe w tych miejscach.
Polecam dobra jakość za niską cenę!


Ocena ogólna:

Cena:5

Konsystencja:5
                                                                                                                             
Wydajność:5

Działanie: 5

Wygląd opakowania: 5







                               

Dziękuję firmie Fitomed za udostępnienie żelu do testów.
Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.











 A Wy czego używacie do pielęgnacji miejsc intymnych?
          Wolicie żele a może pianki?


14 Responses to “FITOMED żel do higieny intymnej mydlnica lekarska”

  1. Miałam,bardzo fajny. Dobrze mi się go używało , też mogę śmiało polecić !

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam płynu zielonego z AA. Może się skuszę na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel i byłam z niego zadowolona, nie doświadczyłam żadnej infekcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam go na jakimś blogu . Calkiem fajny sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i do mnie z pewnością trafi :o)

    Zapraszam na candy http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/05/bransoletkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię firmę fitomed ale tego produktu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Fitomed, choć do higieny intymnej nic jeszcze od nich nie miałam..
    aktualnie używam pianki Green Pharmacy - całkiem dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. możliwe że go wypróbuję : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Higiena intymna jest bardzo ważna, tego produktu jeszcze nie miałam, firmę znam i zaczynam ja doceniać chętnie kiedyś wypróbuję ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno go kiedyś przetestuję, od dawna jest na mojej wish liście :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat takich produktów od nich nie miałam, ale wypróbuję pewnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE