AKTUALIZACJA:Jak dbam o włosy i skórę?



Dzisiejszy post poświęcam produktom,których używam aktualnie na włosy i cerę.
Jest sporo nowości a także nowa suplementacja.
Zapraszam do czytania i oglądania.

Ps.z góry przepraszam za jakość zdjęć,dzisiaj u mnie naprawdę mało światła :(








Kolejno od lewej:



1.Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów JOANNA(ok.7zl)

Niezmiennie od 2-3 miesięcy króluje u mnie na półce.
Ma kremową,gęstą postać,świetny zapach i naprawdę działa!
Moje końcówki są nawilżone i mniej się rozdwajają.

2.L.Collutti jednominutowa maska do włosów zniszczonych (19,99zł)

Pisałam o niej ostatnio.Stała się jednym z ulubionych specyfików do włosów.
Stosuję co drugie mycie,nakładam na 10-15 minut(wolę potrzymać dłużej niż minutę).
Włosy po niej pachną niesamowicie,są miękkie,pełne blasku i sypkie.
W dodatku jest b.wydajna.

3.VALONA szampon z czarnuszką(10zł)

Przeznaczony głównie do włosów z tendencją do łupieżu,ale także tych osłabionych.
Nie pachnie za ładnie,trochę licho się pieni,ale to produkt na naturalnych składnikach.
Oczyszcza i myje bez zarzutu.

4.Odżywka bez spłukiwania miód&cytryna Joanna(5zł)

Kolejne opakowanie z rzędu i jak dla mnie to najlepsza odzywka!
Nie obciąża,nie powoduje przetłuszczania.
Włosy wygładza,pięknie lsnią,są miękkie-same plusy.
W dodatku tania jak barszcz.






Kolejno od lewej:



 1.LOVENA płyn micelarny do demakijażu (ok.5zł)

Najlepszy jaki mialam.Nie podrażnia,nie uczula,nie szczypie w oczy.Świetnie radzi sobie z usuwaniem makijażu.Nie postawia lepkiej ani tłustej warstwy.Dość wydajny.


2.ACCOS żel przeciwtrądzikowy (ok.20zł)

Wygrałam go niedawno na profilu FB Pharmena.
Póki co użyłam kilka razy,wiec wstrzymam się z osądem.
Nakładamy na oczyszczoną twarz,punktowo lub na całość.nie spłukujemy.


3.ACCOS krem matujący (od 24zł)

Również trafił do mnie za sprawą konkursu.
Uzywałam kilka razy.
Podoba mi się to że jest lekki,nietłusty i szybko się wchłania.
Co do efektu matującego to nie jestem przekonana.
Muszę jeszcze go trochę potestować 


4.Emulsja oczyszczająca Babuszki Agafii (18zł)

Trafiła do mnie w paczce od SarinaCosmetics.
Używam od 2 tygodni.
Oczyszcza bez zarzutu,jednak konsystencja kosmetyku nie do konca mi odpowiada-kremowa,a podczas mycia czuję się jakbym się myła kremem do twarzy.
Nie wiem czy powrócę do tego kosmetyku.

5.Szałwia lekarska tonik do cery tłustej FITOMED (9zł)

Jak widać namiętnie przeze mnie używany.
Świetnie oczyszcza z resztek makijażu,dyscyplinuje skórę,lekko matuje.








1.APTEO FORTE omega 3 60 tabletek (ok.13zł)

 Czyli Tran plus witamina E
 Dawkowanie: 1 kapsułka raz do dwóch razy dziennie

O właściwościach tranu na cerę: KLIK

Kapsułki są wielkie,ale da się zjeść.W dodatku nikt nie lubi brac nie wiadomo ilu tabletek,tutaj wszystko co potrzebne zamknięte jest w jednej.
Dawkowanie sprawia ze posłużą na 2 miesiące,co za oszczędność 


2.Cynk 10mg od Colfarm 30 tabletek (ok.7zł)

Wspomaganie skóry,włosów i paznokci
Dawkowanie:1 tabl. Raz dziennie

O działaniu cynku na skórę możecie poczytać tutaj: KLIK

Głownie zależy mi na tym aby osiągnąć dzieki niemu zdrową skórę,ale działa także na paznokcie wzmacniając je,przyspiesza porost włosów.
Opakowanie starczy na 1 miesiąc użytkowania.

3.Drożdże Babuni (0,85 gr)

Drożdże w walce z trądzikiem: KLIK


Zdecydowałam się raz dziennie pić papke z drożdzy,która ma zapewnić mi zdrową skórę,wolną od trądziku.
Łyżką od herbaty odrywam potrzebną część drożdży  następnie zalewam ją wrzątkiem.Czekam aż się całkowicie wystudzi i piję.

Dziewczyny,które stosowały ta metodę bardzo zachwalały ją sobie i obiecywały poprawę stanu skóry,włosów i paznokci.


4.MagnezB6 od Arnika(ok.5zł)

W ciągu dnia pijam dużo kawy i herbaty,czuję się też zmęczona i mam częste skurcze mięśni.
Magnez pozawala mi przywrócić ciału równowagę,a jak wiadomo zmęczenie czy stres wpływają także na stan skóry.


A jak wy dbacie o włosy cerę i paznokcie?


16 Responses to “AKTUALIZACJA:Jak dbam o włosy i skórę?”

  1. Nie używałam żadnego z tych produktów. Miałam kiedyś jedynie odżywkę Joanny ale okazała się nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi przykro, że nic nie miałam z Twoich kosmetyków :)Muszę wypróbować tę odżywkę z Joanny..

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee z tymi drożdżami ciekawe choć osobiście jakoś mnie nie przekonuje... Ja to czasem szampon z Joanny ale inne zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak zalejesz drozdze wrzatkiem to nadal beda dzialac? Bo przy pieczeniu woda nie moze byc za goraca bo wtedy sie zabija te drozdze. A tu to nie ma znaczenia? Moze moglabys mi podac jakies zrodlo informacji na ten temat? Bylabym wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sprawdzić to serum z Joanny do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam żadnego z Twoich kosmetyków ani suplementów, ale zastanawiam się nad cynkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego....a ja tylko odzywka..az wstyd :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Micel od Loveny jest świetny :) A do drożdży chciałam się zmusić.. ale nie dam rady, zawsze kończą w cieście na pizzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów, ale o cerę i włosy dbam bardzo podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywkę z Joanny mam i ja i muszę przyznać, że jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka i serum Joanny świetnie się u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  12. a u mnie odżywka z Joanny okazała się porażką :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Od tego miesiąca zaczęłam pić drożdże i zobaczę jak to będzie za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja co jedyne to jem cynki , witaminę A+E i witaminę C.
    Drożdże piłam przez jakiś czas , ale nie potrafiłam znieść ich smaku :-(
    Ciekawa jestem jak sprawdzi ci się ten żel przeciwtrądzikowy ? Daj później znać :-) Chętnie o nim poczytam recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE