Maseczki EFEKTIMA:oczyszczanie i nawilżanie

                                       
     
                                   



Nazwa:EFEKTIMA HYDROREPAIR MASK
              Maseczka nawilżająca do twarzy

Marka/Producent:Efektima

Zawartość: saszetka 7ml

Opis Producenta:

Zdecydowanie poprawia stan nawilżenia skóry i sprawia, że cera jest gładka oraz sprężysta. Zawiera specjalny kompleks nawilżający (kwas hialuronowy, olejek winogronowy, olejek arganowy, wit. E ), przez co natychmiast likwiduje uczucie ściągnięcia, chroni skórę przed utratą wody oraz poprawia jej spoistość. Wzbogacona w wyciąg z ananasa i mango wzmacnia naczynia krwionośne, wygładza skórę i sprzyja jej regeneracji. Efektem zabiegu jest doskonale nawilżona, pełna blasku skóra oraz widoczna poprawa jej elastyczności. Cera odzyskuje uczucie komfortu i świeżości.

Cena: ok. 3zł / 7ml


Co sądzę o kosmetyku?


Maseczka ma ładne,kolorowe i czytelne opakowanie,które cieszy oko i zachęca do wypróbowania.
Po otworzeniu saszetki wydobywa się nam gęsta kremowa maź o przyjemnym zapachu ananasa i mango.Zapach czuć także po aplikacji na skórę.
Maseczkę nakładamy grubą warstwą na skórę twarzy i/lub dekoltu.
Specyfik ten ma za zadanie nawilżyć,ujędrnić i ochronić naszą skórę przed nadmierną utratą wody.

        




Podczas zastosowania maseczki w pierwszej chwili poczułam lekkie odświeżenie,uczucie chłodu na twarzy,które po jakimś czasie znikło.
Cały czas czułam przyjemny zapach maseczki na twarzy i to on sprawił,że mam chęć sięgnąć po nią ponownie.

Po upływie 20 minut maseczkę zmyłam ciepłą wodą.
Efektem zastosowania maseczki jest gładka,sprężysta,lekko zmatowiona skóra.
Maseczka przywraca promienny wygląd i dobrze nawilża.Nie uczula i nie podrażnia.

Polecić ją mogę do częstego stosowania dla każdej z nas,aby zapewnić sobie  na dłużej młodą i jędrną skórę.


Ocena ogólna:

Cena:4(średnia)

Konsystencja:5                                         średnia:4.8/5

Wydajność:5

Działanie:5

Wygląd opakowania:5

                             





Nazwa:EFEKTIMA CLARIYFING MASK
              Maseczka oczyszczająca glinkowa do twarzy

Marka/Producent:Efektima

Zawartość: saszetka 7ml

Opis Producenta:

Nowoczesna, szybko działająca maseczka. Zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry. Zastosowane składniki aktywne sprawiają, że skutecznie oczyszcza, usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości na skórze. Koi i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo maseczka wzbogacona została w wyciąg z bergamotki, który tonizuje, nawilża i pobudza skórę do regeneracji.
Efektem zabiegu jest odświeżona, pełna naturalnego blasku skóra. Pory zostają doskonale oczyszczone, a skóra odpowiednio przygotowana do przyjęcia nowych cennych składników.

Cena: ok. 3zł / 7ml


Co sądzę o kosmetyku?

Maseczkę rozpakowujemy z kolorowej czytelnej saszetki o pojemności 7ml.
Maseczka ma konsystencję lekkiego kremu,zielonkawy kolor,który zawdzięcza glince w składzie.
Łatwo rozprowadza się na twarzy i delikatnie pachnie.
Gruba warstwę maseczki aplikujemy na 20 minut,w tym czasie maseczka zastyga,lekko napina skórę,a kiedy już całkowicie zastygnie-zmienia barwę na białą.
Efekty po zmyciu maseczki są zadowalające.Cera jest zmatowiona,ujędrniona i wyraźnie czystsza.
Natomiast nie wiem jak z działaniem antytrądzikowym,ponieważ u mnie krostki są już w zaniku(na szczęście J ).
Myślę,że stosowana regularnie na pewno pomogłaby w walce z niedoskonałościami.

Maseczka przypadła mi do gustu ze względu na formę,uwielbiam maseczki ściągające,jak i działaniem-świetnie odżywia i oczyszcza skórę twarzy.
Podczas jej stosowania nie zauważyłam podrażnień,nadmiernego wysuszenia skóry czy innych uczuleń.

Polecam do częstego stosowania,zwłaszcza wieczorem w duecie z kremem nawilżającym,jako część pielęgnacji i oczyszczania twarzy.


Ocena ogólna:

Cena:4(średnia)

Konsystencja:5                                         średnia:4.8/5

Wydajność:5

Działanie:5

Wygląd opakowania:5



                                               inne maseczki z tej serii:


ZNASZ TE PRODUKTY?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!









    Maseczki otrzymałam przy współpracy z firmą EFEKTIMA,fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.


10 Responses to “Maseczki EFEKTIMA:oczyszczanie i nawilżanie”

  1. Uwielbiam takie specyfiki :) Ciekawe jak radzi sobie z wągrami i zaskórnikami

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczyszczajacą maskę przetestowałam i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tych masek jeszcze nie miałam, ale kuszą mnie ich opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj uwielbiam maseczki i może jak wykończę to co mam to skuszę się na te :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja skóra bardzo polubiła te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam,ale chętnie się skuszę na tę nawilżającą :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE