Perfecta No Problem Antytrądzikowa maseczka+Roll-on Nivea



                      

Nazwa: Perfecta No Problem Antytrądzikowa maseczka głęboko oczyszczająca gruszka + krzem + glinka termalna

Marka/Producent:Dax Cosmetics

Zawartość Opakowania: saszetka 10ml

Opis Producenta:
 Antybakteryjna maseczka oczyszczająca z gruszką, krzemem i glinką termalną.
Idealnie oczyszcza skórę, wysusza wypryski, odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność, matuje skórę na wiele godzin, intensywnie nawilża. 1,50zl/ 10ml dostępna w Rossmann.


Co sądzę o kosmetyku?

Recenzja dzisiaj na świeżo,bo właśnie mam ją na sobie :)
Kupiłam ją ostatnio na wypadzie do Rossmana,oczywiście skusiła mnie cena,pozatym lubię Dax'a,no i jak zwykle próbuje uporać się z trądzikiem.
Po otworzeniu saszetki wydobywa nam się lekko żółty krem,o dosyć gęstej konsystencji,ładnie pachnący gruszkami :) Krem dobrze się rozprowadza,lekko lepi,co z pewnością jest uwarunkowane obecnością gruszki.
Maseczkę należy rozprowadzić grubą warstwą na 10min. i pozostawić do wsiąknięcia.Resztki zmywamy ciepłą wodą.
Maseczka lekko ściąga skórę,mamy uczucie napięcia,po zmyciu maseczki skóra wydaje się bardziej promienna,oczyszczona,ujędrniona i nawilżona.Dodatkowo maseczka lekko matuje skórę.
Po dwóch aplikacjach(dzień po dniu) nie zauważyłam jakiegoś wielkiego WOW.
Nie mniej jednak mogę polecić maseczkę zamiast kremu nawilżającego,raz czy dwa w tygodniu.Na pewno nie zaszkodzi,a odżywi skórę.

Ocena Ogólna:

cena:5
konsystencja:4(mogłaby być gęstsza)

wydajność:5
działanie:4(nic nadzwyczajnego)
wygląd opakowania:5

4,6/5


                                
Nazwa:Nivea Deodorant, Dry Comfort Roll - On ,Dezodorant antyperspiracyjny w kulce

Marka/Producent:Nivea Polska


Zawartość Opakowania:50 ml

Opis Producenta:
Bezalkoholowy antyperspirant, który skutecznie zapobiega nadmiernemu poceniu. Delikatnie pielęgnuje skórę pod pachami, zawiera minerały. Nie ma w swoim składzie alkoholu.
Cena: ok. 12zł / 50ml w promocji po 9.99zl

Co sądzę o kosmetyku?

Kupiłam w promocji w drogerii Rossmann,gdyż nie mogłam znaleźć mojego Ziaja Bloker.
Kierowałam się opinią mojej mamy,ponieważ ona od lat używa antyperspirantów tej firmy.
Uwielbiam dezodoranty w kulce i nigdy nie zamieniłabym ich na sztyft.Ten odkąd używam,też polubiłam.
Zmieści się do torebki,ma wygodne opakowanie,nie wylewa się,ma łagodny zapach kremu nivea.
Nie podrażnia,nawet gdy użyje go zaraz po goleniu,nie piecze,nie uczula,dobrze się rozprowadza,przez większość dnia czuję się świeżo,przy większym wysiłku lepiej zaaplikować jeszcze raz.
Jest w miarę wydajny.W większości spełnia swoje zadanie,więc mógłby być godnym zamiennikiem blokera.
Spokojnie mogę polecić go do codziennego stosowania osobom,które mają skórę wrażliwą-krzywdy Wam na pewno nie zrobi.Nie wiem jakby poradził sobie w przypadku nadmiernej potliwości,może dałby radę,ale musiała by to być nie jedna a kilkukrotna aplikacja w ciągu dnia.
Podsumowując-dobry,ale szalu nie ma,za ta cenę można wyrwać coś lepszego.

Ocena Ogólna:

cena:4
konsystencja:5

wydajność:4
działanie:5
wygląd opakowania:5

4,6/5


ZNASZ TE PRODUKTY?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!

  
Jak spędziłyście Walentynki?Mam nadzieję,że u wszystkich były udane.
Ja z mężem wyrwałam się do pubu  ;).Rzadko gdzieś razem wychodzimy,ze względu na brak czasu,a tutaj nadarzyła się okazja.
Walentynki więc dla mnie były wymówką,żeby się gdzieś wyrwać :)

Wszystkie chwaliłyście się swoimi makijażami,jakie przygotowywałyście na tę okazję,ja zmalowałam sobie coś takiego delikatnego. Jak zwykle nie liczcie na profesjonalizm :P







Dzisiaj z racji tego,że mamy weekend postanowiłam się trochę "dopieścić".
Zaserwowałam włosom odżywczą maskę,ciału ujędrniający peeling kawowy,a twarzy oczyszczenie.

 Dodatkowo planuję przygotować sobie mgiełkę pokrzywową na włosy,aby nieco je wzmocnić.


stylizacja na dziś:

             


                 

11 Responses to “ Perfecta No Problem Antytrądzikowa maseczka+Roll-on Nivea”

  1. pamiętam, że używałam jej, gdy byłam w liceum - czyli jakieś 6 lat temu :) Bardzo ją polubiłam, zostawiała cerę gładką i miłą w dotyku. Później dokupiłam jeszcze krem z tej serii - fajnie matował i redukował świeże blizny :)
    Też bardzo lubię kosmetyki Daxa :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mowa oczywiście o maseczce Perfecty...
      taka jestem roztrzepana... :)

      Usuń
  2. uwielbiam posty kosmetyczne bd tu zaglądac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś lubiłam tę maseczkę, ale ona też ma konserwant, którego nie lubi moja skóra i musiałam przestać jej używać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takiego oszustwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oczy :) Maseczkę używałam nieustannie będąc w gimnazjum i pamiętam, że byłam z niej bardzo zadowolona :) a gęstość mi odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę zmiany na blogu:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zarąbista stylizacja siostra ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie te maseczke
    http://wiktoria-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE