Moje przemyślenia+zakupy+niespodzianka

                                     

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami nt.obecnej mody.
W DZIEŃDOBRY TVN obejrzałam bardzo interesujący reportaż.
Prowadzący dyskutowali o tym,jakie trendy powinny zdecydowanie odejść do lamusa w 2013 r.
Moda zmienia się co 3 sezony,jednak pewne jej elementy zostają na dłużej.
A więc jaki trend powinien zniknąć?

Przede wszystkim wszechobecne teraz Ombre na włosach.Podobno takie cieniowanie nie wygląda estetycznie.
Ja się z tym nie zgodzę.Dobrze wykonane ombre potrafi "ozdobić" kobietę.
Moim zdaniem najlepsze ombre uzyskujemy na włosach brązowych,wtedy efekt wygląda niemal naturalnie.
natomiast stanowczo odradzałabym efekt na włosach czarnych,wtedy rzeczywiście nie wygląda to ładnie.

Następne mają odejść baskinki.Tutaj konkretny powód nie został podany.
Rzekomo kamuflują biodra,w niewłaściwy sposób.
Ja uważam,że każda kobieta,niezależnie od figury będzie wyglądać świetnie w tym kroju.
Tym szczuplejszym nada odpowiedni kształt,utworzy optycznie szersze biodra,a tym paniom,które mają sie czym pochwalić-ładnie podkreśli.Przykład?Kim Kardashian.Według mnie świetnie wygląda w bluzce z baskinką,zestawionej z klasyczna mini i platformami.

Plastikowa biżuteria też ma być be...Wszędzie jej teraz pełno:kolczyki,bransoletki,pierścionki...wszystko najlepiej w rozmiarze xxl,dużo i z przepychem.Najlepiej w neonowych kolorach.
Tutaj jestem zdecydowanie na tak.Sztuczna biżuteria jest ok,ale plastikowa to tandeta.

A jeśli mowa już o neonach,one również mają zniknąć.Odblaskowe buty czy torebki mają być zdecydowanie passe.
Tutaj mogę się zgodzić,nie ma bezpiecznych rozwiązań w przypadku zestawienie tych kolorów.
Jeśli chcemy uniknąć efektu papugi-lepiej ich nie nosić.Zastąpić je mają pastele,które moim skromnym zdaniem pasują wszystkim.

Sprawa podobnie ma się z brokatami.Mi ten trend akurat bardzo się podoba.
Przepadam za brokatowymi torebkami czy szpilkami.Nie są to jednak propozycje na codzień.Ale od święta?Czemu nie!

Uwielbiany przez nas kobiety-blogerki trend nails 4+1 czyli dwukolorowe paznokcie są absolutnie niedozwolone.
Ja się pytam DLACZEGO?Sama nie lubię nudy na paznokciach.Taki mały detal,dobrze wykonany dodaje uroku.Trzeba tylko ładnie zestawić.

Oczywiście takie jest moje zdanie na ten temat,możecie się ze mną zgadzać lub nie.Szanuję Wasze opinie.
Co Wy o tym myślicie?


a teraz coś z innej beczki :)

Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka.
Otrzymałam przesyłkę od firmy POLLENA OSTRZESZÓW,a w niej kosmetyki do testowania:
żel hipoalergiczny pod prysznic łopian&jagoda,oraz próbki szamponów i żelu intymnego z serii Biały Jeleń.



                   
Wzbogaciłam także swoją małą kolekcję lakierów o 3 nowe kolory
 
                               




Wczoraj dodałam zakładkę ANKIETY. 
Chciałabym poznać Wasze preferencje kosmetyczne.
Z biegiem czasu postaram się ją udoskonalić,bo narazie wygląda kiepsko.


Jeszcze dokładnie nie wiem kiedy,ale mogę obiecać,że w marcu planuję pierwsze rozdanie :)




4 Responses to “Moje przemyślenia+zakupy+niespodzianka ”

  1. Też oglądałam ddtvn i byłam w szoku gdy powiedziano że paznokcie 4+1 są niedozwolone, a co do brokatów to ja akurat nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam tego programu a szkoda:)
    Gratuluje współpracy, miałam ten żel jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja należę do tej grupy, która uważa, że ombre jest nieestetyczne, niestety, przykro mi...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ombre..ale nie u każdego. Sama sobie nie zrobie bo mam szlaban do czerwca na farby do włosów :)
    pozdrawiam koleżankę z Malinowego klubu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE