Biały Jeleń



                               
                 

    Pamiętacie jak niedawno pisałam,że otrzymałam paczkę z kosmetykami do testów?           
                       Przetestowałam,więc czas na obiektywną ocenę.
                           

Zestaw,który otrzymałam składał się z :



Hipoalergicznego Żelu pod prysznic Łopian i Jagoda (produkt pełnowymiarowy)
Próbek: Hipoalergiczny Szampon do włosów orzech włoski 3szt.
             Hipoalergiczny Szampon do włosów ocet jabłkowy 3szt.
             Hipoalergiczna Emulsja do higieny intymnej z Jaśmniem i Macierzanką 3szt.




                                                 

Nazwa:  Hipoalergiczny Żel pod prysznic Łopian i Jagoda   
Marka/Producent: Pollena Ostrzeszów   seria: Biały Jeleń     
Zawartość Opakowania: 250ml
Opis Producenta:
Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń z ekstraktem z łopianu i jagody delikatnie oczyszcza nie podrażniając skóry. Substancje pielęgnujące: wyciąg z łopianu - normalizujący pracę gruczołów łojowych skóry,wyciąg z jagody - wygładzający i odżywiający skórę,substancje zmiękczające i natłuszczające skórę pochodzące z oleju kokosowego.
Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów.

Co sądzę o kosmetyku?

Jako osoba z bardzo wrażliwą skórą,skłonną często do przesuszeń,uczuleń i podrażnień muszę pochwalić ten żel.Spełnił moje oczekiwania...ale po kolei.
Butelka:Wygodna,ciekawy design przyciąga uwagę,plastikowa,szczelna,czytelna,łatwo dozująca produkt.
Zawartość opakowania to rzadka,przezroczysta,lekko zabarwiona na fioletowo substancja,o słodkim ,dość intensywnym,przypominającym jagody zapachu.
Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze,dosyć dobrze się pieni,choć tak naprawdę zależy to od ilości jaką użyjemy.Delikatnie myje,nie wysuszając i nie podrażniając skóry.Po użyciu skóra jest odświeżona,czysta,pachnąca,nie klei się(jeśli dobrze zmyjemy resztki).Żel jest bardzo wydajny a przy tym niedrogi (6-7zł)
Mogę polecić go do stosowania nacodzień dla osób ze skórą wrażliwą i normalną.
Jako ciekawostkę mogę dodać,że dobrze też myje włosy :)

Ocena ogólna:
cena:5
konsystencja:4(odrobinę za rzadki jak dla mnie)
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

4,8/5



                          

                         



Nazwa: Hipoalergiczny Szampon do włosów orzech włoski

Marka/Producent: Pollena Ostrzeszów   seria: Biały Jeleń     
Zawartość Opakowania: próbka:12ml stadard:300ml
Opis Producenta:                  

Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń do włosów ciemnych naturalnych i farbowanych przeznaczony jest do włosów pozbawionych blasku, wymagających wzmocnienia, regeneracji i ochrony koloru. Intensywnie nawilża i sprawia, że włosy są elastyczne, błyszczące, pełne życia i miękkie w dotyku. Pomaga regenerować powierzchnię włosów.


Co sądzę o kosmetyku?

Otrzymałam trzy próbki tego szamponu,wykorzystałam je błyskawicznie.
Ten produkt bardzo podpasował moim włosom.
Jestem farbowaną szatynką,moje włosy są cienkie,zniszczone,pozbawione blasku i zmęczone farbowaniem.Kolor po farbowaniu szybko blaknie,ponieważ odrzucają już barwnik.
Szampon ten jest koloru bezbarwnego,średnio rzadki,pachnie bardzo ładnie i delikatnie,bardzo dobrze się pieni.Dobrze się spłukuje,pozostawiając skórę głowy i włosy czyste,niesplątane,pachnące i jak zapewniał producent błyszczące i wzmocnione.
Próbka starczyła mi na jedną aplikację.
Polubiłam ten szampon,z pewnością kupię.
Cena: 7zł
 moja ocena:5



Nazwa: Hipoalergiczny Szampon do włosów ocet jabłkowy

Marka/Producent: Pollena Ostrzeszów   seria: Biały Jeleń     
Zawartość Opakowania: próbka:12ml stadard:300ml
Opis Producenta:                  

Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń do włosów jasnych, farbowanych blond i rozjaśnianych przeznaczony jest do włosów osłabionych, zniszczonych, wymagających intensywnej regeneracji i ochrony koloru. Wzmacnia zniszczone zabiegami fryzjerskimi włosy, poprawia kondycję i odżywia. Przedłuża intensywność koloru i dodatkowo izoluje włos od szkodliwych czynników zewnętrznych. Włosy stają się jedwabiście miękkie, pełne blasku i energii, a kolor utrzymuje się zdecydowanie dłużej.

Co sądzę o kosmetyku?

Szampon podobnie jak poprzedni jest przezroczysty,ma intensywny jabłkowy,słodki zapach.
Jak jego poprzednik dobrze się pieni,delikatnie myje,pozostawia skórę i włosy odświeżone.
Po umyciu nim włosy nabierają blasku,nie są zbytnio obciążone,ładnie pachną i jak zapewnia producent są miękkie,odżywione i odpowiednio nawilżone.Lekko splątał mi włosy,wiec konieczne było użycie odżywki przy czesaniu.
Być może Panie z jasnymi włosami zauważą coś jeszcze.
Niestety te szampon nie do końca spełnił moje wymagania,być może dlatego,że nie jest dla mnie odpowiedni.

Cena: 7zł

moja ocena:4



Nazwa: Hipoalergiczna Emulsja do higieny intymnej Jaśmin i Macierzanka

Marka/Producent: Pollena Ostrzeszów   seria: Biały Jeleń     
Zawartość Opakowania: próbka:12ml stadard:300ml
Opis Producenta:                  

 Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety. Zawiera łagodzącą alantoinę oraz kwas mlekowy, który wspomaga naturalne mechanizmy obronne ciała przed zewnętrznymi podrażnieniami. Zastosowane ksylitol i laktitol jako naturalne probiotyki utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry. Emulsja zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe, zapewniając uczucie świeżości.
Ekstrakt z jaśminu działa łagodząco na stany zapalne i podrażnienia oraz niweluje uczucie pieczenia i nieprzyjemnego napięcia. Macierzanka wzmacnia naturalny system ochronny, zmniejsza ryzyko rozwoju infekcji, przede wszystkim o podłożu grzybiczym. 

Co sądzę o kosmetyku?

Bardzo polubiłam tą emulsję już od pierwszego użycia.
Za co?Za kremową mleczną formułę,delikatny niechemiczny zapach, i działanie.
Emulsja gęstością przypomina mydło w płynie,podobnie też wygląda-jest biała.
Działa odświeżająco,odkażająco,łagodzi podrażnienia i eliminuje je,idealna dla wrażliwców.
Używałam jej rano i wieczorem,przez cały ten czas stosowania nie czułam żadnego dyskomfortu.
Myslę,że śmiało mogę polecić te kosmetyk kobietom borykającym się z zapaleniami pochwy,róznymi grzybicami a także będącym tuż po porodzie do podmywania się.Jest całkowicie bezpieczny,na pewno nie zrobi krzywdy,a pomoże.
Ja a pewno chętnie po niego sięgne i myśle,że zagości na mojej lazienkowej półce na stałe.

Cena: 7zł

moja ocena:5



                                


         
Dziękuję firmie POLLENA OSTRZESZÓW za udostępnione mi kosmetyki  Fakt ten nie wpłynął na moją recenzję.






16 Responses to “Biały Jeleń”

  1. Miałam ten żel i byłam z niego bardzo zadowolona i cieszę się, że znalazłam je również w Hebe więc będę mogła kupować na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam żadnego z tych dwóch kosmetyków ;p
    a włosy nie są sianowate, wyszły tak na zdjęciu, bo po pierwsze są cieniowane a po drugie były lekko mokre (po myciu). Sianowate to były rok temu jak suszyłam suszarką.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie spotkałam się z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie, czy szampony zawierają SLS? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna,ale chyba nie.Ta seria bazuje raczej na naturze

      Usuń
  6. Nie miałam nic jeszcze z Białego Jelenia, ale na pewno wypróbuję coś nie długo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. CIEKAWA RECENZJA,TEŻ SŁYSZAŁAM WIELE DOBREGO O TEJ FIRMIE,I RÓWNIEŻ POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki "Białego Jelenia", są takie miłe dl skóry, nie powodują podrażnień. Żelu jeszcze nie miałam okazji poznać, ale Twoja recenzja bardzo mnie skusiła do zakupu.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałam jeszcze w takiej formie "Białego Jelenia" ;)
    Ciekawe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. używam produktu z tego pochodzenia i jak najbardziej polecam:)

    secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo konkretna i wyczerpujaca recenzja...nie mam pytan bo juz wszytsko wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie opisałaś te kosmetyki - ja mam sentyment do tej serii, jest naprawdę na poziomie - no i jest polska :)

    buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ich szampon do włosów ciemnych z orzechem...i mi łupież zafundował :O
    gdzie ja nigdy go nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dostałam próbeczki i żel pod prysznic do testów. Ciekawa jestem jak będzie u mnie się sprawował szampon z orzechem włoskim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE