Revlon ColorStay puder mineralny



      

Nazwa:Revlon ColorStay Mineral Foundation

Marka/Producent:Revlon USA


Zawartość Opakowania: 9,9 gram

Opis Producenta:
 

ColorStay Mineral Foundation to podkład idealny dla kobiet, które pragną podkładu troszczącego się o ich skórę, ale także takiego, który nadąża za ich życiem i gwarantuje pewny,  długotrwały i nieskazitelny makijaż.  Formuła podkładu ColorStay Mineral Foundation jest zbawienna dla skóry przez cały dzień i noc dzięki opatentowanej technologii ColorStay i SoftFlex  z komfortowym, troszczącym się o skórę kompleksem minerałów oraz z filtr przeciwsłoneczny SPF 10. 


Co sądzę o kosmetyku?

Puder mineralny Revlon'a zamówiłam także w trakcie zakupów ślubnych.
Sugerowałam się pozytywnymi opiniami,dobrą marką,oraz chęcią przetestowania pudru innego,niż jak dotąd używałam czyli w kamieniu.
Odpowiada mi formuła pudru,jest sypki a przez to lekki,idealny do wykończenia makijażu.Nakładamy go dołączonym do pudełka pędzelkiem,lekko opruszamy twarz,ja robilam to kolistymi ruchami.Wystarczy naprawdę niewielka ilość.Matuje skórę naprawdę długo,pozostawia świeżą.
U mnie sprawdził się w 100 %,używam go do dziś,bo jest bardzo wydajny(mimo iż pudełko jest niewielkie).
Można wybrać z 8miu odcieni,ja używam FAIR bądź jak nie ma w sprzedaży to LIGHT FAIR,jest idealny dla bladolicych :)
Zamówiłam na allegro za 25zl,normalnie cena waha się w granicach do 40-50zl.  
Najbardziej lubię w nim to,ze jest maly,poręczny,idealny do torebki,ma pędzelek w opakowaniu i jest trwały.POLECAM Z CZYSTYM SERCEM!   

 DOSTĘPNY W ODCIENIACH:




Ocena Ogólna:

konsystencja:5
cena:4(nie należy do najtańszych) 
działanie:5
wydajność:5
wygląd opakowania:5

4,8/5


ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!
 

One Response to “Revlon ColorStay puder mineralny”

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE