Perfecta peeling drobnoziarnisty




Nazwa:Perfecta Oczyszczanie Peeling Drobnoziarnisty

Marka/Producent: Dax Cosmetics

Zawartość Opakowania:  saszetka:10ml     tubka:60ml

Opis Producenta:

Peeling drobnoziarnisty z minerałami morskimi i krzemionką. aktywny peeling z drobinkami krzemionki krystalicznej polecany do cery normalnej i suchej. wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i redukuje niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl witamin A, E i B5, a także kojący wyciąg z płatków róży francuskiej o działaniu odmładzającym.


Co sądzę o kosmetyku?

Peeling pierwszy raz wpadł w moje ręce kilka miesięcy temu.Akurat potrzebowałam szybkiego ratunku,bo mnie "wysypało"(jak zwykle przed menstruacją).Wybrałam wersję w saszetce i przetestowałam.
Peeling mial gęstą,kremową konsystencje z widocznymi masującymi drobinkami.Użyłam niewielka ilość,tak,że saszetka spokojnie starczyła na 2-3 razy.Pomasowałam twarz kilka minut a nastepnie zmyłam.Twarz byla po nim oczyszczona i gładka,idealnie przygotowana pod krem.
Peeling uzywalam raz w tyg i pokonalam wiekszosc niedoskonalosci.Trzeba jednak uważać,bo drobinki podrażniaja oczy,radzę omijac tą strefę.Produkt bez uzycia kremu wysusza skórę,czy to stosowany raz w tyg czy czesciej.Dla mnie okazal się chyba trochę za silny.
Godny polecenia ze wzgledu na cenę : 1,80 zł za saszetkę ok.12zl za tubkę.Nie polecam dla skóry wrażliwej,oraz trądzikowej z wypryskami ropnymi.


Ocena Ogólna:
cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:4(za silny)
wygląd opakowania:5

4,8/5



ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!

One Response to “Perfecta peeling drobnoziarnisty”

  1. Bardzo mi odpowiada ten peeling, rozpoczęłam saszetkami, ale tak mi się spodobał, że kupiłam tubkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE