Marion Spa Peeling Truskawkowy









Nazwa: Marion SPA Peeling z ziarenkami z truskawki

Marka/Producent: Marion

Zawartość Opakowania: saszetka 10ml

Opis Producenta:

Peeling do twarzy o subtelnym truskawkowym zapachu i dużych, perfekcyjnie oczyszczających, naturalnych ziarenkach z truskawki w kremowej bazie. Dokładnie złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu substancje aktywne łatwiej wnikają w ich głąb. Dodatkowo starannie dobrana receptura zawiera olej ze słodkich migdałów, który delikatnie natłuszcza i zmiękcza skórę, wzmacniając naturalny płaszcz ochronny skóry. Zawarta Prowitamina B5 zapewnia optymalne nawilżenie, koi i łagodzi podrażnienia. Peeling pozostawia skórę gładką, promienną i zdrowo wyglądającą.


Co sądzę o kosmetyku?

Firmę Marion znam od niedawna,należałam do ich funpage'a na Facebooku i obserwowałam poszczególne produkty,opinie internautek.Moją uwagę przyciągnął właśnie ten peeling.Na pierwszy rzut oka:ładne opakowanie,ciekawe co kryje zawartość?Otóż zawartość to ZAJEBIASZCZO pachnący kremowy płyn z drobinkami truskawki.Poczułam znowu lato :),zagościło na mojej twarzy :) Czym prędzej wzięłam się do dzieła:masowałam kilka minut nim twarz,okrężnymi ruchami.Po użyciu byłam jak nowo narodzona:świeża,pachnąca,wygładzona skóra.Zapach utrzymywał się na skórze jeszcze kilka minut.Saszetka starcza na 2 użycia.
Byłam bardzo zadowolona z efektu,jednak rzadko spotykam go w drogeriach w mojej mieścinie,a szkoda,bo pewnie bym po niego sięgnęła.Nie jest mocno inwazyjny,nie wysusza i nie podrażnia,choć także w tym przypadku lepiej żeby nie dostał się do oczu.
 DZIEWCZYNY POLECAM!
Używałam jeszcze kilka ich produktow np.farbe do wlosów kolor czerń,odżywkę w spreyu.A mój teść chwali odsiwiacz ;)

cena:1,50zł / 10ml


Ocena Ogólna:
cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

5/5

zapraszam do zapoznania się z ofertą na:http://www.marionkosmetyki.pl/

ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!

4 Responses to “Marion Spa Peeling Truskawkowy”

  1. z firmy Marion miałam niedawno Ampułki nawilżające -kuracja 14 dniowa, za cenę mniejszą niż 10 zł moje włosy bardzo się odżywiły i łatwiej się rozczesują, jak dorwę następne opakowanie, napiszę recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no z tym peelingiem się jeszcze nie spotkałam, to chyba jakaś nowość

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj to mi by sie spodobal truskawkowy zapach.... mhhhhh.... mam plukanke do wlosow z tej firmy i jestem zadowolona z niej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE