Garnier Skin Naturals Żel Oczyszczający




Nazwa:Garnier Skin Naturals Żel Oczyszczający

Marka/Producent:Garnier L'Oreal Polska

Zawartość Opakowania:200ml

Opis Producenta:
 Żel oczyszczający do tłustej cery. Zawiera kwas salicylowy i czynnik o łagodnym działaniu złuszczającym. Dogłębnie oczyszcza skórę dzięki antybakteryjnej formule zawierającej cynk i mikrocząsteczki myjące, które odblokowują pory, eliminuje sebum, pozostałości makijażu i zanieczyszczeń, delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka nie powodując wysuszenia skóry.

Co sądzę o kosmetyku?

Kupiłam go nie po raz pierwszy i pewnie też nie ostatni.Jest to jeden z kosmetyków,który stale gości na mojej półce.
Bardzo dobrze "leczy" skórę z trądziku,dzięki niemu pozbyłam się wielu niedoskonałości.Najlepiej działa w duecie z kremem,który uprzednio opisałam.
Jest bardzo wydajny,wystarczy raz nacisnąć pompkę i ta ilość w zupełności wystarczy do oczyszczenia twarzy.W trakcie użycia czuć na twarzy świeżość,lekkie ściąganie i mentol.
Tak jak zapewnia producent nie wysusza skory.Minusem jest to,że szczypie w oczy,więc należy omijać te okolice oraz to,że cera po nim jest lekko lepka,dlatego ja stosuje także krem.Nie mniej jest to dobry kosmetyk,za przyzwoitą cenę(16zl/200ml).
Polecam do cery tłustej i mieszanej,stosować rano po przebudzeniu i wieczorem przed pójściem spać :) 

Ocena ogólna:

cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

5/5


ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!


Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE