Calvin Klein Infinite Matte Podkład matujący






Nazwa:  Calvin Klein Infinite Matte

Marka/Producent:Calvin Klein

Zawartość Opakowania: standardowo:29,6ml dostępny także jako mini-produkt:3ml(tester)

Opis Producenta:
 Matujący podkład doskonale kryjący niedoskonałości skóry bez zbędnego obciążania jej. Zapewnia utrzymanie optymalnej wilgotności skóry i naturalny, świeży wygląd. Zawiera ekstrakt z białej herbaty, witaminy E i C a także olej jojoba. Bezzapachowy.

Co sądzę o kosmetyku?

Infinite Matte pierwszy raz zamówiłam na swój ślub,bo zależało mi abym tego dnia wyglądała nieskazitelnie :)
Nie miałam wcześniej styczności z marką,więc zaryzykowałam.W końcu to kosmetyk z wyższej półki,więc nie może to być jakiś bubel.
No i nie rozczarowałam się.Kosmetyk spełnił moje oczekiwania,mianowicie:zmatował moją wiecznie świecącą skórę na czas ok.6 godz.,doskonale przykrył niedoskonałości,wygladził skórę,rozswietlił,tak że wyglądała promieniście.
Jest bardzo wydajny,choć jego formuła nie jest zbita(ni rzadka,ni gęsta,taka w sam raz)wystarczyło nabrać niewielką ilość na palec i rozsmarować.Doskonale wtapia się w skórę,nie zostawia efektu maski.
Zaleta jest to,że można wybierać z aż 15 odcieni,dzieki temu jest wieksza szansa,ze trafisz wlasnie na swoj.
Ja jako,że ze mnie bladzinka używalam odcienia SOFT BEIGE 201,Porcelain byl za blady.
Polecam wybierac odcien chlodny,o ton jasniejszy od karnacji,jesli dodatkowo uzywacie pudru mineralnego sypkiego.Ja puder mam zawsze troche ciemniejszy,dlatego tak robię.
Warto tez podkreslić,że ma wygodne i eleganckie opakowanie z pompką.
Ja uzywalam bo bardzo dlugo,opakowanie starczalo mi na conajmniej pol roku!i to nawet przy codziennym stosowaniu :)
Cena-względna,ja akurat trafilam na promocje z allegro.Kupilam za 40zl,a wiem,ze ceny wachaja sie nawet do 80.Mimo iż jest stosunkowo drogi,to za taka cene naprawde warto.


Ocena Ogólna:
konsystencja:5
cena:4(nie należy do najtańszych)
działanie:5
wydajność:5
wygląd opakowania:5

4,8/5

oto paleta odcieni,niestety nie udało mi się znaleźć wszystkich...odcienie na zdjęciach moga się nieco różnić w rzeczywistości.

 



ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!                     



  

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE