Posty z: stycznia 2013

Pierre Rene Eyeliner w żelu

15 Comments »



Nazwa:Pierre Rene Professional Gel Eyeliner

Marka/Producent:Pierre Rene

Zawartość Opakowania:25ml

Opis Producenta:

Wodoodporny eyeliner gwarantujący 24-h trwałość makijażu!  Profesjonalny  pędzelek zapewnia wykonanie perfekcyjnie idealnej kreski. Żelowa konsystencja ułatwia aplikację, zapobiega nierównościom oraz umożliwia osiągnięcie artystycznych efektów makijażu.  Hypoalergiczny.
• Wodoodporny  eyeliner gwarantujący 24-h trwałość makijażu!
• Profesjonalny  pędzelek zawarty w opakowaniu zapewnia wykonanie perfekcyjnie idealnej kreski.
• Innowacyjna Żelowa konsystencja ułatwia aplikację, zapobiega nierównościom oraz umożliwia osiągnięcie artystycznych efektów makijażu.
• Hypoalergiczny.
• Cztery propozycje:
- CARBON BLACK  - GLITTER BLACK  - METTALIC COBALT  - EXCENTRIC BROWN
Sposób STOSOWANIA:
1. Rozłączyć część górną poprzez wysunięcie końcówki z pędzelkiem  ( część zamykającą opakowanie rozdzielić na dwie )
2. Pędzelek  odwrócić aplikatorem do góry, z powrotem połączyć z  stosując „klik”
3. Otworzyć opakowanie  odkręcając  w kierunku  zgodnym z opisem „open”
PO UŻYCIU PĘDZELKA NALEŻY CZYŚCIĆ CHUSTECZKĄ I PŁYNEM DO DEMAKIJAŻU .



 Co sądzę o kosmetyku? 

Uwielbiam wszelkiego rodzaju eyelinery,ale ten podbił moje serce :)
Używałam odcienia CARBON BLACK,intensywnie czarny.
Nie znam żadnego tak trwałego kosmetyku.Służył mi wiernie przez cały okrągły rok.Potem niestety,pomimo iż nie zdążyłam go wykończyć-zsechł się i nie nadawał już do użytku.
Dostałam go od mojego męża,tak jak napisałam rok temu.Bardzo podobało mi się jego opakowanie z pędzelkiem,ponieważ bez takiego pędzla nigdy nie udałoby mi się zrobić perfekcyjnie kreski.Zwłaszcza,że trzęsą mi się ręce,bo jestem za bardzo nerwowa :P
 Do rzeczy:temu produktowi daje możliwą,największą skalę oceny.Łatwy w użyciu i aplikowaniu,idealnie maluje kreski każdego rodzaju,pędzel nie kruszy się,ma idealna gęstość i sztywność,kosmetyk ma fajna kremową,gęstą konsystencję,dzięki czemu nie potrzeba nakładać go za wiele,zmieści się w każdej torebce,higieniczna aplikacja,wydajny,nie uczula,nie podrażnia,wodoodporny i trwały,nie rozmazuje się.
Przystępna cena.Dostępny w dużych drogeriach.Ciekawe opakowanie.
Chętnie sięgnęłabym jeszcze po odcień GLITTER BLACK,bo lubię błyskotki na oku.

25ml/ok.16zl


Ocena Ogólna:

cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

5/5

ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!



Stylizacja na dziś:
Sukienkę typu Print połączyłam z blezerem waterfall,czerwonymi szpilkami,czerwona torba chanelka,pierścionkiem xxl i złotymi bransoletkami.

                             



a te,które jeszcze nie brały udziału w rozdaniu,zapraszam na bloga: 
http://extensionbeauty.blogspot.com

do wygrania dwa zestawy super kosmetyków!Ja już się zglosiłam :)

więcej info o konkursie tutaj: ROZDANIE U EXTENTION BEAUTY


                                        
                              


biorę udział także w konkursie u  http://stylowakosmetyczka.blogspot.com

więcej info tutaj:ROZDANIE U STYLOWEJ KOSMETYCZKI
                        
               


Męskim okiem:test dezodorantów i perfum

6 Comments »




Nazwa: FARMONA -20 Protect Krem ochronny do sportów zimowych

Marka/Producent:Farmona

Zawartość Opakowania:75ml

Opis producenta:

Specjalnie opracowana receptura, testowana w ekstremalnych warunkach klimatycznych, zawiera bogactwo składników aktywnych- Anti Frost System, shea butter, Soyadine, ekstrakty z nagietka i aloesu, olejek awokado, witaminę E, d'Panthenol- które wyjątkowo skutecznie chronią przed silnym mrozem  (nawet do -20°C), zimnym wiatrem oraz gwałtownymi zmianami temperatury.
Krem tworzy na powierzchni skóry niewidoczną barierę ochronną, która zabezpiecza przed odmrożeniem oraz szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego. Ułatwia adaptację do gwałtownych zmian temperatury, wzmacnia funkcje ochronne skóry, odżywia i regeneruje. Łagodzi podrażnienia spowodowane mrozem i wiatrem, delikatnie natłuszcza. Likwiduje nieprzyjemne uczucie spierzchnięcia i suchości, pozostawia skórę miękką i gładką.

75ml/11zl

Co sądzę o kosmetyku?

Dzisiaj recenzje będą wychodziły spod mojego pióra,ale oparte będą na opinii mojego męża.

Jak widać po tytule jest to kosmetyk specjalnego przeznaczenia,choc sprawdza się w codziennym,zwyczajnym użytkowaniu.
Mój mąż używa tego kremu od przynajmniej miesiąca.Raz dziennie-rano,czasem też wieczorem.
W swojej pracy jest narażony,szczególnie zimą na wpływ niskich temperatur,dlatego najważniejsze dla niego jest unikanie podrażnień,zwłaszcza,że ma bardzo wrażliwą skórę.
Jak więc ocenił skuteczność tego kosmetyku?
Ogólnie jest zadowolony.Krem łatwo się rozprowadza,szybko wchłania,skóra nie lepi się,jest wygładzona.
Nie zauważył jakiejś nadzwyczajnej regeneracji czy odżywienia.Skóra pozostaje nawilżona przez dłuższy czas,ale nie tłusta.
Bezpieczny dla alergików.Dobrze chroni przed mrozem.Wydajny i za przystępną cenę,jednak jego faworytem wśród kremów pozostaje Lirene zimowy.>>>klik<<<.
A jako typowy facet nie przywiązuje uwagi do wyglądu opakowania,choć docenił łatwość aplikacji.


Ocena Ogólna:

cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:4(nie spełnia wszystkich obietnic producenta)
wygląd opakowania:5

4,8/5






                            

Nazwa: ISANA MEN deo roll on herbe frische

Marka/Producent:Rossmann

Zawartość Opakowania:50ml

Opis Producenta:

Isana For men deo roll-on herbe frische.
Opracowany specjalnie dla mężczyzn.
24-godzinny kompleks aktywny zapewnia długotrwałą świeżość i pielęgnację.
Produkt przebadany dermatologicznie.

50ml/ok.5zl


Co sądzę o kosmetyku?

Produkt nieznany,kupiony w drogerii w pośpiechu,absolutnie nieprzemyślany :)
Jak nazwa wskazuje przeznaczony dla mężczyzn w formie roletki pod pachy.
Mój mąż określił go jako :TOTALNY SHIT!
Ma rzadką konsystencję,ale się nie wylewa.Absolutnie nie zapobiega poceniu,chyba że smarujesz się kilka razy dziennie.Jego zapach jest ładny,ale chemiczny.Ceną adekwatny do jakości-czyli kiepski.
Produkt ratuje się tym,że ma poręczne opakowanie.Ogólnie nie polecamy.


Ocena ogólna:
cena:2 (za wysoka do jakości)
konsystencja:2(za rzadki)
wydajność:1(żadna)
działanie:1(okropne)
wygląd opakowania:4(zwyczajne)

2/5



                              

Nazwa:Torino Lamborghini Mitico parfum spray

Marka/Producent:
COTY Polska


Zawartość Opakowania:75ml

Opis Producenta:
Perfumowany dezodorant w naturalnym sprayu dla mężczyzn.
Zapach orientalny.Nuty zapachowe:Linia głowy: pieprz, mandarynka,Linia serca: gałka muszkatołowa, szałwia,Linia podstawy: drzewo cedrowe, piżmo.

 75ml/ok.30zl w zestawie z żelem


Co sądzę o kosmetyku?

JEJ OPINIA:

Mój faworyt wśród męskich zapachów:słodki,ale nie przesadnie,intensywny,ale nie za mocny.
Użyty raz-pachnie przez cały dzień.Sprawia,że mam ochotę go schrupać :)
Zapach dla wielbicieli słodyczy,lekkości i świeżości.

JEGO OPINIA:

Ma bardzo ładny,świeży zapach.Długo utrzymuje się na skórze i ubraniu.Nie podrażnia.Jest bardzo wydajny,flakon spokojnie wystarczy na kilka miesięcy. Wizualnie również wygląda dobrze.
Zapach dla koneserów,nie wszystkich może się spodobać.



Ocena ogólna:

cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5





Nazwa:STR8 OXYGEN perfumed deodorant

Marka/Producent:SARANTIS France

Zawartość Opakowania:85ml

Opis Producenta:

STR8 Oxygen dezodorant spray - dla mężczyzn, którzy lubią odmładzający powiew świeżości i czerpią radość z każdej chwili życia. Połączenie lawendy z mandarynką i miętą odświeża i daje poczucie wolności.

85ml/od.15zl



Co sądzę o kosmetyku?

JEJ OPINIA:

Produkt dosyć dobrze znanej marki.Markę lubię,dezodoranty i perfumy STR8 również,choć ten mnie nie zachwycił.Pachnie dla mnie nijako,zbyt intensywnie i dusząco.Trzeba uważać aby nie przesadzić z tym zapachem.
Polecam amatorom mocnych,męskich zapachów.Ja osobiście wolę zielonego STR8 ADVENTURE.


JEGO OPINIA:

Zapach dla prawdziwego samca :)
Trwały,mocny,intensywny.Długo utrzymuje się na skórze,ubraniu i w powietrzu :)
Jeden z moich ulubionych.


Ocena Ogólna:
cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5 
wygląd opakowania:5


ZNASZ TE PRODUKTY?-PODZIEL SIĘ SWOJĄ OPINIĄ!


PS.DZIEWCZYNY JAKIE ZAPACHY MĘSKIE LUBICIE?JAKICH UŻYWAJĄ WASI CHŁOPCY?


stylizacja na dziś:

            

pps.zapraszam na dyskusje na fan page'u :) wiem,ze odnosnik nie dziala,ale wystarczy w wyszukiwarce fb wpisac:OPINIUJ KOSMETYKI BLOG i na pewno znadziecie.


Kosmetyki dla najmłodszych

7 Comments »







Nazwa: Nivea Baby Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1

Marka/Producent:Nivea Polska

Zawartość Opakowania:500ml

Opis Producenta:

 Łączy w sobie funkcje dwóch produktów: płynu do kąpieli i szamponu – delikatnie myje ciało i włosy dziecka. Jest łagodny dla wrażliwych oczu jak czysta woda.Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z rumianku łagodzi skórę i zapobiega podrażnieniom.Pozostawia skórę i włosy czyste, gładkie i zadbane.


Co sądzę o kosmetyku?

Jest to jeden z najczęściej stosowanych przeze mnie preparatów do kąpieli dla synka.Mam zaufanie do tej firmy,bo jeszcze nigdy mnie nie zawiodła.
Ponadto uwielbiam kosmetyki dziecięce 2w1,dzięki temu zaoszczędzam czas na szukanie i pieniądze na dwa oddzielne produkty.
To cudo bardzo ładnie pachnie,ma dość intensywny zapach w opakowaniu,ale po wlaniu do wody zapach neutralizuje się.Jest bardzo wydajny,wystarczy minimalna ilość na dłoni.Dobrze się pieni,nie podrażnia i nie uczula.Duża butelka wystarcza na bardzo długo,więc jest ekonomiczny.Pozostawia skórę nawilżoną,tworzy lekką warstwę ochronną niczym oliwka.
 Mogę go śmiało polecić mamom mającym noworodki a także już całkiem spore niemowlęta :) a także dla skóry wrażliwej jako żel pod prysznic.
Cena kosmetyku przystępna i niewygórowana: ok.20zl/500ml

 Ocena Ogólna:

cena:5
konsystencja:4(rzadka,ja wole gęste)
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

4,8/5





Nazwa: Bambino Krem Pielęgnacyjny z Pantenolem

Marka/Producent:Nivea Polska

Zawartość Opakowania:150ml

Opis Producenta:

Krem pielęgnacyjny Bambino jest szczególnie delikatnym produktem do codziennej ochrony wrażliwej skóry dzieci. Dzięki zawartości pantenolu , przyspiesza podział komórek naskórka, działa łagodząco na podrażnioną, zaczerwienioną lub poparzoną skórę. Ma właściwości lecznicze. Nie zawiera konserwantów ani barwników.

Co sądzę o kosmetyku?

Nie ma dla mnie lepszego kremu nad ten!I nie ma dla mnie lepszej serii od serii Bambino.Kremu tego nigdy nie zmienię.Dla mnie jest rewelacyjny.Smaruję nim całe ciało malucha-za dnia na spacery a także wieczorem po kąpieli,zamiast oliwki.
Wolę tę wersję,którą przedstawiłam na obrazku,ponieważ ma lekka formułę i nie lepi się jak tamten mniejszy,choć jest mniej gęsty.Krem szybko się wchłania,pozostawiając skórę nawilżoną i gładką.Działa także łagodząco na podrażnienia czy odparzenia pieluszkowe,nie uczula.No i przede wszyskim ładnie pachnie,bardzo delikatnie i długo.Chroni przed mrozem i poparzeniami słonecznymi.Naprawdę wydajny krem,za małe pieniądze
Dla mnie to absolutny MUST HAVE dla dziecka.

Świetnie spisuje się w duecie z zasypką dla niemowląt Nivea Baby.

cena:5-6zl w drogeriach


Ocena Ogólna :

cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

5/5


ZNASZ TE PRODUKTY?-PODZIEL SIĘ SWOJĄ OPINIĄ!




PS.jak zauważyłyście na facebooku pojawił się funpage mojego bloga.Zachęcam do przyłączenia się i dyskusji :) wkrótce rozbuduję stronę :)



Stylizacja Dnia:dziś dość odważnie i nietypowo 




a oto moje dwa nabytki :)

zdj trochę słabe bo przy świetle





                      


            

Cashmere Secret Glam baza wygładzająco rozświetlająca

9 Comments »







Nazwa:  Cashmere Secret Glam baza wygładzająco rozświetlająca

Marka/Producent:Dax Cosmetics

Zawartość Opakowania: 30ml    

Opis Producenta:

Nowa baza doskonale wygładza i rozświetla cerę. Specjalnie dobrane, beżowe i różowe, mikropigmenty dyskretnie i subtelnie odbijają światło, dzięki czemu oznaki zmęczenia stają się niewidoczne.
Dodatkowo baza nadaje skórze ładny koloryt i przedłuża trwałość makijażu.





Co sądzę o kosmetyku?

Próbkę bazy otrzymałam we współpracy z firmą Dax.Wypróbowałam w sylwestra.Wcześniej nie miałam styczności z czymś takim jak bazy,zwyczajnie uważałam je za zbędne,jakiś dziwny wymysł,dlatego też nie mam porównania.Jako laik mogę powiedzieć,że nie jest kryjąca,daje lekko złotawą poświatę,ma małe złote drobinki,które mienia się w świetle,ale nie przesadnie.Na pewno przedłuża trwałość makijażu,o tym mogę zapewnić. Ma przyjemną,lekką i niesamowicie gładką konsystencję,jest dość zbita,podobna do konsystencji kremu na dzień.Łatwo się rozprowadza,nie obciąża,szybko się wtapia.Nie uczula i nie podrażnia.
Mogę polecić dla cery wrażliwej,suchej,szarej i zmęczonej oraz normalnej.

Minusem jest cena:ok.39zl/30ml to dla mnie trochę za dużo,no ale może sie nie znam :P

Generalnie ja nie używałabym na codzień,jedynie od święta.


Ocena Ogólna:
cena:2(za mala ilość w stosunku do ceny)
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:3(nie zauważyłam nic nadzwyczajnego)
wygląd opakowania:5

4/5


ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!


Ps.Chętnie poczytam opinię o bazie osoby,która miała doczynienia z nią nie tylko jeden raz.


Jeśli ktoś jest ciekawy następnej notki,to zdradzę,że tym razem opiszę produkty dla niemowląt,których używa mój synek :)


Tradycyjnie na koniec stylizacja dnia.Tym razem postawiłam na elegancję :)


                               

  

Perfecta NutriVita Maseczka Migdałowa

13 Comments »








Nazwa:Perfecta NutriVita Maseczka na twarz,szyję i dekolt Słodkie Migdały

Marka:  Dax Cosmetics

Zawartość opakowania:saszetka 10ml

Opis Producenta:

Odżywcza maseczka do szybkiej poprawy kondycji szarej cery. Polecana do codziennej pielęgnacji skóry, szczególnie zmęczonej - bez ograniczenia wieku. Kremowa konsystencja maseczki zawiera ekstrakt miodu z dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy C,B1,B2, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny koloryt. dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia. oleje z "dzikiego szafranu" i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają pozostawiając skórę aksamitnie gładką.
              


Co sądzę o kosmetyku?

Na maseczkę natrafiłam już jakiś czas temu w mojej osiedlowej drogerii.Jako,że nie ma ograniczeń wiekowych do stosowania-skusiłam się.Uwielbiam też migdały-w każdej postaci,więc zapach mnie zachęcił.
Dodatkowo jak zawsze potrzebowałam pomocy dla mojej szarej cery.
Przetestowałam.Jakie są moje spostrzeżenia?
Maseczka ma fajna kremową konsystencję,dobrze się rozprowadza.Pachnie nieziemsko,bardzo słodko,ale nie intensywnie.Nakładam ja na 15 min grubą warstwą,aż do całkowitego wchłonięcia.Nadmiar usuwam wacikiem z wodą.Skóra po użyciu stała się odżywiona,wyraźnie gładsza,promienna,nawilżona,ujędrniona,a zapach maseczki utrzymywał się przez dłuższy czas.
Polecam dla osób z cerą:szara,pozbawiona blasku,zmęczoną,trądzikową,z oznakami starzenia,suchą potrzebującą głębokiego nawilżenia.Mi dodatkowo zawsze poprawia nastrój,nie wiem dlaczego tak się dzieje,może to zasługa olejków ;)

Maseczki szukaj w drogeriach Rossmann,Natura oraz mini-drogeriach.Widziałam ją tez bodajże w Tesco i Realu.Przystępna cena: ok.1.60zl/10ml



Ocena Ogólna: 
cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

5/5

ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!




A na zakończenie pragnę dodać,że przyłączyłam się do zabawy.
Zostałam Otagowana przez bloga:http://rajskiespa.blogspot.com/ 

                     
Szczegóły i regulamin zabawy:

Każdy blogger musi:

  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



 7 Prawd O Mnie :

1.Na codzień mama 7-mio m-cznego Kuby i żona wiecznie zapracowanego Pawła :)
2.Mam 25 lat i ani grosza powagi :)
3.Interesują mnie nowinki ze świata mody i kosmetyczne
4.Na krok nie wyjdę z domu bez pełnego make-up'u :)
5.W całości opisuje mnie zdanie:Kobieta zmienną jest
6.Zakupocholiczka,która nigdy nie ma się w co ubrać :)
7.Często za bardzo wybuchowa,nerwowa i wiecznie zestresowana :)

Blogi,które nominuję:

http://aknezz.blogspot.com/
http://ladychwila.blogspot.com/
http://klaudia-niedzial.blogspot.com/
http://blaubeere-blaubeere.blogspot.com/
http://modnania.blogspot.com/
http://rajskiespa.blogspot.com/
http://sylwusiowo.blogspot.com/
http://zwariowanyswiatlawencja8888.blogspot.com/ 
http://kosmetyczka-recenzji.blogspot.com/
http://black--feather.blogspot.com/
http://aisa-blog.blogspot.com/
http://kosmetasia.blogspot.com/
http://kosmeaqua.blogspot.com/

ps.nominowalam tylko te blogi,ktore obserwuje :)


Dzisiaj udało mi się stworzyć taką oto codzienną stylizację...Z tęsknoty za wiosną...mam dość tych mrozów,a nie zapowiada się by zima odpuściła :/
Zapraszam na mój stylistkowy profil  >>>KLIK<<<



  


Kallos maska do włosów

7 Comments »





Nazwa:Kallos Colour Hair Mask

Marka/Producent: Kallos Professional

Zawartość Opakowania:1000ml

Opis Producenta:

Chroniąca kolor maska do włosów farbowanych i zniszczonych o zapachu olejku arganowego. Intensywny krem odżywczy, który odżywia i regeneruje włosy farbowane. Bogata w składniki odżywcze maska przywraca włosom witalność, blask i miękkość.


Co sądzę o kosmetyku?

Maskę zakupiłam już sporo czasu temu,skuszona opiniami jakoby miała odbudować zniszczone farbowaniem włosy.Te,które już używały zachwalały,pisały,że to profesjonalna fryzjerska maska,używana w salonach.No to poczytałam i kupiłam,a że trafiłam na promocje,pomyślałam,że to jeszcze lepiej,nie stracę dużo pieniędzy.
Z maski korzystam od czasu do czasu,żeby ożywić wyblakły kolor po farbowaniu lub go podtrzymać.
Co mogę o niej powiedzieć?Ma intensywny,ale przyjemny,bliżej nieokreślony zapach,co ważne zapach ten po użyciu nie znika,a utrzymuje się na włosach przez dłuższy czas.Jest gęsta i zbita,konsystencją przypomina śmietanę.Nie nakłada jej się zbyt wiele,bo przy dużej ilości włosy mogą się przetłuszczać i/lub być obciążone.Najlepiej wmasowywać w same końcówki,ja jednak z racji iż często farbuję nakładam na całość włosów,potem rozczesuje grzebieniem,zawijam ręcznikiem i siedzę tak z 15min,aż się wchłonie.Po upływie wyznaczonego czasu-spłukuję dokładnie.
Taki zabieg najlepiej stosować raz w tyg i/lub po każdym farbowaniu.Efekt?Po jakims czasie moje włosy zrobiły się bardziej miękkie,lśniące,wyraźnie odżywione,kolor nie blaknie tak szybko,końcówki mają się lepiej.
Maska generalnie jest dobra,ale trzeba używać dłużej aby zobaczyć efekty,tania,wydajna,ma duże ciekawe opakowanie.Polecam dla włosów zniszczonych,przesuszonych,farbowanych.

cena:( waha się w zależności od sprzedawcy) od 12 do 30zl/1000ml

inne z tej linii:

KALLOS WANILIOWA MASKA DO WŁOSÓW
>>>klik<<<

KALLOS JAŚMINOWA MASKA DO WŁOSÓW

>>>klik<<<


Ocena Ogólna:
cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:4(długi czas stosowania)
wygląd opakowania:5


4,8/5


ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!


a dziś dodatkowo pochwalę się swoją stylizacją :)

zapraszam na swój profil,znajdziesz tam ponad 100 inspiracji :)

Mój Profil




                    

Marion Spa Peeling Truskawkowy

4 Comments »









Nazwa: Marion SPA Peeling z ziarenkami z truskawki

Marka/Producent: Marion

Zawartość Opakowania: saszetka 10ml

Opis Producenta:

Peeling do twarzy o subtelnym truskawkowym zapachu i dużych, perfekcyjnie oczyszczających, naturalnych ziarenkach z truskawki w kremowej bazie. Dokładnie złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu substancje aktywne łatwiej wnikają w ich głąb. Dodatkowo starannie dobrana receptura zawiera olej ze słodkich migdałów, który delikatnie natłuszcza i zmiękcza skórę, wzmacniając naturalny płaszcz ochronny skóry. Zawarta Prowitamina B5 zapewnia optymalne nawilżenie, koi i łagodzi podrażnienia. Peeling pozostawia skórę gładką, promienną i zdrowo wyglądającą.


Co sądzę o kosmetyku?

Firmę Marion znam od niedawna,należałam do ich funpage'a na Facebooku i obserwowałam poszczególne produkty,opinie internautek.Moją uwagę przyciągnął właśnie ten peeling.Na pierwszy rzut oka:ładne opakowanie,ciekawe co kryje zawartość?Otóż zawartość to ZAJEBIASZCZO pachnący kremowy płyn z drobinkami truskawki.Poczułam znowu lato :),zagościło na mojej twarzy :) Czym prędzej wzięłam się do dzieła:masowałam kilka minut nim twarz,okrężnymi ruchami.Po użyciu byłam jak nowo narodzona:świeża,pachnąca,wygładzona skóra.Zapach utrzymywał się na skórze jeszcze kilka minut.Saszetka starcza na 2 użycia.
Byłam bardzo zadowolona z efektu,jednak rzadko spotykam go w drogeriach w mojej mieścinie,a szkoda,bo pewnie bym po niego sięgnęła.Nie jest mocno inwazyjny,nie wysusza i nie podrażnia,choć także w tym przypadku lepiej żeby nie dostał się do oczu.
 DZIEWCZYNY POLECAM!
Używałam jeszcze kilka ich produktow np.farbe do wlosów kolor czerń,odżywkę w spreyu.A mój teść chwali odsiwiacz ;)

cena:1,50zł / 10ml


Ocena Ogólna:
cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:5
wygląd opakowania:5

5/5

zapraszam do zapoznania się z ofertą na:http://www.marionkosmetyki.pl/

ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!

Perfecta peeling drobnoziarnisty

1 Comment »




Nazwa:Perfecta Oczyszczanie Peeling Drobnoziarnisty

Marka/Producent: Dax Cosmetics

Zawartość Opakowania:  saszetka:10ml     tubka:60ml

Opis Producenta:

Peeling drobnoziarnisty z minerałami morskimi i krzemionką. aktywny peeling z drobinkami krzemionki krystalicznej polecany do cery normalnej i suchej. wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i redukuje niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl witamin A, E i B5, a także kojący wyciąg z płatków róży francuskiej o działaniu odmładzającym.


Co sądzę o kosmetyku?

Peeling pierwszy raz wpadł w moje ręce kilka miesięcy temu.Akurat potrzebowałam szybkiego ratunku,bo mnie "wysypało"(jak zwykle przed menstruacją).Wybrałam wersję w saszetce i przetestowałam.
Peeling mial gęstą,kremową konsystencje z widocznymi masującymi drobinkami.Użyłam niewielka ilość,tak,że saszetka spokojnie starczyła na 2-3 razy.Pomasowałam twarz kilka minut a nastepnie zmyłam.Twarz byla po nim oczyszczona i gładka,idealnie przygotowana pod krem.
Peeling uzywalam raz w tyg i pokonalam wiekszosc niedoskonalosci.Trzeba jednak uważać,bo drobinki podrażniaja oczy,radzę omijac tą strefę.Produkt bez uzycia kremu wysusza skórę,czy to stosowany raz w tyg czy czesciej.Dla mnie okazal się chyba trochę za silny.
Godny polecenia ze wzgledu na cenę : 1,80 zł za saszetkę ok.12zl za tubkę.Nie polecam dla skóry wrażliwej,oraz trądzikowej z wypryskami ropnymi.


Ocena Ogólna:
cena:5
konsystencja:5
wydajność:5
działanie:4(za silny)
wygląd opakowania:5

4,8/5



ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!

ALL ABOUT SHINE szampon do włosów

5 Comments »


                           





Nazwa:All About Shine World's Garden Shampoo

Marka/Producent:TESCO

Zawartość Opakowania:500ml

Opis producenta:

1.Żurawina&Olejek Arganowy: 
Do włosów farbowanych i z pasemkami.Olej arganowy to eliksir o silnym działaniu regenerującym,wzmacnia włosy i nawilża.Nieoceniony w pielęgnacji,sprawia ze kolor włosów jest chroniony i bardziej błyszczący.
Żurawina jest bogatym źródłem substancji o działaniu oksydacyjnym.

2.  Mango&Kwiat Ratanii
szampon wygładzający do włosów normalnych. Ekstrakt z mango jest szczególnie cenny, ponieważ odbudowuje warstwę lipidową skóry  Ekstrakt z ratanii doskonale wygładza strukturę włosa .
Daje niezwykle przyjemny zapach Włosy stają się miękkie, pełne blasku i przyjemne w dotyku.

3.Olejek Avokado:
 Szampon do włosów suchych i zniszczonych.
Wzmacnia, wygładza, regeneruje, pielęgnuje.



4.Lipowy:
Szampon do włosów suchych i zniszczonych.
Nadaje połysk,regeneruje,nawilża.



5.Aloesowy
Szampon do wszystkich rodzajów włosów .




Co sądzę o kosmetyku?


Jak widać gama jest bardzo rozbudowana,niestety u mnie w Tesco mini-markecie są tylko 2-3 rodzaje:żurawina,avocado,mango.I tylko te wypróbowałam.Obecnie używam Żurawina&Olejek Arganowy.Sprawdził się najlepiej do moich farbowanych i zniszczonych włosów.Po umyciu nim włosów ładnie się błyszczą,dobrze rozczesują,cudownie pachną i są odżywione.Nie miałam nigdy problemów z łupieżem,wiec nie wiem jakby zadziałał na takie włosy.W każdym bądź razie produkt godny polecenia:niedrogi (5.99,w promocji po 4zl),duża butelka,ciekawy design,czytelna informacja o produkcie,wydajny,dobrze się pieni.
Co do Avocado:trochę gorzej się pienił,nie podpasowal moim włosom,mimo tego ma całkiem przyjemny zapach.
Trzeba znaleźć swój,najodpowiedniejszy dla naszego rodzaju włosów,a przyznajcie jest z czego wybierać.




Ocena ogólna:


cena:5
konsystencja:4(troche za rzadki)
wydajność: 5
działanie:5
wygląd opakowania:5

4,8/5


ZNASZ TEN PRODUKT?-DODAJ SWOJĄ OPINIĘ!